در بازار تسهیلات مسکن هم با افزایش 5 درصدی قیمت اوراق مواجه بودیم که بازه قیمتی آن برای هر 5 میلیون ریال اوراق، معادل 408 الی 440 هزار ریال شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شنبه 21 دي ماه،در پایان معاملات اولین روز هفته بیشترین حجم معاملات به داد و ستد 15.82 میلیون سهم شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه اختصاص داشت و پس از آن بانک حکمت، بانک دی و ذوب آهن اصفهان به ترتیب با 12.5، 9.2 و 9.18 میلیون سهم در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بیشترین ارزش معاملات نیز به توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با بیش از 147.3 میلیارد ریال اختصاص یافت و پس از آن شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و پالایش نفت تهران با 82 و 66.8 میلیارد ریال دارای بیشترین ارزش معاملات امروز بودند.

سهام شرکت‌های مهندسی صنعتی روان فن آور، توسعه خدمات دریایی سینا، بازرگانی و تولیدی مرجان کار، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با بیش از 4.9 درصد افزایش، بیشترین رشد قیمت را داشتند و در عین حال بیشترین کاهش قیمت نصیب شرکت‌های صنایع و معادن احیا سپاهان، صنایع پتروشیمی زنجان، حق تقدم سبحان دارو و پتروشیمی ممسنی شد.

از سوی دیگر در بازار ETF، بیشترین حجم معاملات به داد و ستد 1.79 میلیون واحد صندوق قابل معامله اطلس به ارزش 17.91 میلیارد ریال اختصاص داشت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 217 هزار و 500 برگه اجاره پارس و 78 هزار و 310 برگه اجاره مپنا دست به دست شد.

در بازار تسهیلات مسکن هم با افزایش 5 درصدی قیمت اوراق مواجه بودیم که بازه قیمتی آن برای هر 5 میلیون ریال اوراق، معادل 408 الی 440 هزار ریال شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، فرابورس ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار