نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی توزیع سبد کالا را روشی مناسب و پاسخگو دانست و اضافه کرد:

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


عبدالرضا مصری گفت :کالایی که در قالب این سبد به مردم ارائه می شود باید چیزی باشد که فرد در طول ماه بخشی از درآمد خود را برای خرید آن می پردازد که در این صورت توزیع سبد کالا اثر ضد تورمی خواهد داشت یا حداقل از ایجاد تورم جدید جلوگیری می کند.

وی افزود: کیفیت کالاهایی که در قالب سبد کالا ارائه می شود نیز باید مناسب باشد و متاسفانه گاهی در کشور کالایی به مردم ارائه می شود که کیفیت مناسبی ندارد و به جای کیفیت، کمیت بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

مصری با بیان اینکه باید در روند توزیع سبد کالا هم دقت شود، یادآوری کرد: این سبد باید در اختیار فروشگاه های زنجیره ای قرار گیرد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ممکن است افراد نیازمند فراوانی در جامعه وجود داشته باشند که در هیچ کدام از این گروه ها نگنجند، ادامه داد: همه افراد نیازمند قابل شناسایی نیستند و باید نام آنها در بانک اطلاعاتی کمیته امداد یا بهزیستی ثبت شده باشد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس معتقد است می توان سهمیه بیشتری برای بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفت تا اگر افراد متفرقه نیازمند به آنها مراجعه کردند، سبد کالا در اختیارشان قرار گیرد./ش


برچسب ها: کرمانشاه ، تورم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.