مسابقات دو و‌ میدانی داخل سالن دهه فجر که قرار بود امسال با حضور کشور‌های خارجی برگزار شود، به صورت کشوری و باشگاهی برپا می‌شود.

حسین رشیدیان، دبیر فدراسیون دو‌ و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات دهه فجر امسال سوم و چهارم بهمن ماه جاری در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.
 
 وی ادامه داد: سال گذشته قرار بود از چند کشور خارجی برای شرکت  در این رقابت‌ها دعوت به عمل آوریم اما با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم  که مسابقات آسیایی داخل سالن نیز اواخر بهمن ماه یعنی 26 و 27 برگزار می‌شود و تیم‌های آسیایی در حال آمادگی برای شرکت در این رقابت‌ها هستند،  از این رو در مسابقات دهه فجر حضور پیدا نمی‌کنند، از طرفی مدیریت این رقابت‌ها نیز هزینه بر است و فدراسیون از عهده آن بر نمی‌آید.
 
 رشیدیان‌ در خصوص آغاز اردو‌های آماده سازی تیم‌های ملی اظهار داشت: ملی پوشان تا دو بهمن ماه در اردو‌های آماده سازی هستند، در مسابقات دهه فجر هم هر ورزشکاری که موفق شود رکورد ورودی مسابقات آسیایی را کسب کند از چهار بهمن ماه اردونشین‌ می‌شود تعداد نفرات حاضر در اردو نیز به تعداد کسانی که رکورد ورودی را کسب کنند، بستگی دارد.
 
دبیر فدراسیون دو و میدانی از حضور مربی خارجی برای بانوان پرتاب وزنه خبر داد و گفت: مکاتبات لازم برای حضور یک مربی روس پرتاب وزنه برای هدایت لیلا رجبی و سایر بانوان این ماده انجام شده است و تا دو هفته آینده نتایج این مکاتبات مشخص می‌شود.
 
 رشیدیان‌ در پایان یاد آور شد: احسان ‌حدادی، سجاد مرادی و ملی‌پوشان پرش طول نیز با مربیان خود در تمرین به سر می‌برند، احساس ‌حدادی  نیز تا پایان سال جاری در کیش می‌ماند و تمرینات آمادگی خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار