پيشكسوت فوتبال كشورمان: هر كس جاي رویانیان باشد از بازيكنانش حمايت مي‌كند.

بهنام ابوالقاسم‌پور پيشكسوت فوتبال كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اين كار، كار زشت و ناپسنديده‌اي است ولي با محروم كردن كار درست نمي‌شود.

بازيكنان بايد ضرر و زيان قليان كشيدن را بدانند و بايد اين راهم بدانند كه الگو هستند و بر روي جوانان تأثيرگذارند.

وي در ادامه بيان داشت: بنده معتقدم كه در اين موضوع محروميت نمي‌تواند راه‌حل مناسبي باشد بلكه بايد براي آن فرهنگ‌سازي شود تا جوانان با ميل خودشان به سمت اين كار نروند و گرنه با زور امكان‌پذير نيست.

ابوالقاسم‌پور افزود: من هم بودم قطعاً از بازيكنانم حمايت مي‌كردم. رويانيان هم مي‌داند كه اين‌كار، كار بدي است ولي در اين شرايطي كه پرسپوليس در آن قرار دارد و دربي در پيش است و همچنين تيم ملي كه در راه جام جهاني است هر كس هم جاي او باشد قطعاً از بازيكنانش حمايت مي‌كند و در اين برهه از زمان محروم كردن بازيكنان جواني مثل صادقيان و مسلمان كار درستي نيست.

وي در ادامه در خصوص بازي فرداي ايران مقابل ژاپن گفت: شرايط خيلي سخت است.ژاپن يكي از تيم‌هاي مدعي در همه رده‌‌هاي سني در فوتبال آسيا است.

آن‌‌ها روي فوتبالشان خيلي سرمايه‌گذاري كرده‌اند و حتي يك تيم خيلي جوان را راهي اين مسابقات كرده‌اند تا نتيجه آن را در المپيك ببينند. ژاپني‌ها هميشه با برنامه كار كرده‌اند و نتيجه‌اش را هم گرفته‌اند.

ابوالقاسم‌پور در پايان خاطرنشان كرد: ژاپني‌ها در فوتبال پايه خيلي خوب كار كرده‌اند و انگيزه زيادي هم دارند ما هم با تمام نيرو روبروي ژاپن قرار مي‌گيريم و اميدواريم با همين تيم هم نتيجه بگيريم و ان‌شاءالله فقط آبرو حفظ شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار