مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به مراحل پایانی عملیات عمرانی و فنی پل طبیعت گفت : کمیته انتخاب طرح های برتر فولادی، پل طبیعت را به عنوان طرح تقدیر شده فولادی سال 92 کشور در بخش پل برگزید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اردشیر نوریان با بیان این مطلب  گفت : کمیته انتخاب طرح های برتر فولادی کشور در چهارمین کنفرانس ملی سازه فولادی کشور درسال 92 متشکل از نهاد های دانشگاهی و فنی مهندسی کشور ، پل طبیعت را به عنوان طرح تقدیر شده فولادی کشور در بخش پل انتخاب کرده است.
 
 وی با اشاره به ویژگی های این پل تصریح کرد : سازه پل طبیعت حدود 2 هزارتن وزن دارد  و جنس فولاد سازه آن ST523N بوده و مشابه جنس فولاد بکار رفته در سازه های عظیم فولادی دریایی مانند اسکله ها و سکوهای نقتی است که در قالب 14 هزار قطعه و با حجم 102 کیلومتر جوشکاری به یکدیگر متصل شده است.
 
 مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد  افزود : پل طبیعت با 7هزار متر مربع مساحت  و حدود 2هزار تن وزن به عنوان بزرگترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور دارای ویژگی های متمایز فنی، مهندسی و اجرایی بوده که شیوه طراحی و اجرای سازه فولادی آن برای نخستین بار در کشور اتفاق افتاده است.
 
نوریان با اشاره به پل طبیعت به عنوان نمادی جدید برای شهر تهران ، خاطر نشان کرد : عملیات عمرانی و فنی این پروژه در حال اتمام است  و با تکمیل تجهیزات و امکانات جانبی نظیر کفپوش ها، آبنماها و فضاهای سبز این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
برچسب ها: عملیات ، عمرانی ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار