ساری/

برگزاری جشن انقلاب بامشارکت پرشکوه مردمی

فرماندار بابل گفت: جشن انقلاب باید مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ رجب مولایی در جلسه تشکیل ستاد دهه فجر بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل با اشاره به رعایت نظم توسط مدیران و دستگاه‌های اجرایی افزود: ما پیرو دینی هستیمکه نظم را کنار تقوی سفارش می‌کند، ایجاد نظم در کارها و حضور به‌موقع مسئولان در جلسات را امری ضروری است زیرا معتقدم نظم سبب انسجام عملکردها در تمام عرصه‌ها می‌شود.

مولایی تصریح کرد: محور ارزیابی ما از عملکرد مدیران اهتمام آنهابه برگزاری مراسمات، مناسبت‌های مذهبی و ملی است که نشان دهنده مشارکت و حضور مدیران در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: حضور و اهتمام مدیران و دستگاه‌هادر برخورداری مناسبت‌ها اعم از مذهبی، انقلابی و ملی انتظاری است که از همه مدیران داریم و به هیچ عنوان دوستی و علاقه را جایگزین تعهد و نظم نخواهیم کرد.

فرماندار بابل تصریح کرد: سالروز پیروزی انقلاب حاصل سال‌ها مبارزه دانشجویان، برجستگان، علما و به زندان رفتن و شکنجه جوانمردانی است که این نظام را شکل دادند.

مولایی اظهار داشت: مدیران موظف به همکاری و هماهنگی با شورای هماهنگی بوده و ستادهایی که تشکیل می‌شود یک نسخه از فعالیت خود را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید جشن انقلاب اسلامی در سال جاری مردمی‌تر برگزار شود اذعان داشت: شورای هماهنگی، هیئت‌های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کنندجشن انقلاب را مردمی برگزارکنندو به بدنه مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج مرتبط کنند و بخشداران نیز در سطح بخشاین ستاد را تشکیل داده و مصوبات و صورت جلسه را به فرمانداری ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: آذین‌بندی سردر ادارات و شروع نامه‌های اداریبا مضامین انقلاب از دیگر اقداماتی است که دستگاه‌های دولتی باید به انجام آن ملزم باشند.


انتهاي پيام/ ش ک

برچسب ها: برگزاری ، بابل ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.