در پي برگزاري جلسه‌اي با حضور افتخاري و روئساي تيم‌هاي بدهکار ليگ برتر فوتسال قرار بر اين شد اين تيم‌ها بدهي خود را به صورت اقساط پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران امروز جلسه‌اي ميان افتخاري رييس کميته فوتسال با روئساي تيم‌هاي بدهکار ليگ برتر فوتسال برگزار شد.

گفتني است؛ نتيجه اين جلسه به نفع تيم‌هاي بدهکار در حال پيگيري است.

لازم به ذکر است، قرار بر اين شد تا تيم‌هاي بدهکار بدهي خود را در سه قسط پرداخت کنند.

کفاشيان نيز تقريبا در انتهاي اين جلسه حاضر شد که بنابر اتفاقات اخير هفته شانزدهم ليگ برتر فوتسال، احتمالا قرار است در مورد نايب‌رييسي کميته فوتسال صحبت کند.

کفاشيان در اين جلسه بيان کرد: فوتسا با عملکرد خوبش نياز به توجه ويژه دارد و بايد از اين ورزش پشتيباني کرد. تا کنون پيشرفت خوبي در اين زمينه داشتيم، هميشه در فوتسال دعوا بوده اما اکنون همه چيز آرام است!

وي ادامه داد: ما کارها را به خود فوتسالي ها سپرديم تا طرح ها را خودشان مطرح کنند و برنامه ريزي کنند و تصوي اين برنمه ها رامن انجام مي دهم و آنها را رسمي خواهم کرد.

کفاشيان درباره نايب رئيسي کميته فوتسال گفت: شما فوتسالي ها بهتر است با اعضاي مجمع فوتبال رابطه بگيريد تا اين انتخاب در دستور صورت جلسه فدراسيون قرار گيرد و به آن رسيدگي شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در پايان درباره پخش تلويزيوني گفت: خمد ما فوتبالي ها هم با اين جريان مشکلاتي داريم و درصدد برطرف کردن آن هستيم و اگر قرار شود به ما از پخش تلويزيوني فوتبال و فوتسال سهميه اي از صدا و سيما تعلق گيرد حتما سهم عادلانه ا را به فوتسال اختصاص خواهيم داد تا بدين وسيله راي اين رشته ورزشي درآمدزايي کنيم و اسپانسرها به اين رشته روي آورند.

منصوري، مالک باشگاه منصوري قرچک در اين جلسه به کفاشيان گفت: سال پيش که گيتي پسند متهم به تباني شد و قرار شد جام را از اين تيم بگيرند و به منصوري قرچک تحويل دهند اما هنوز جام دست گيتي پسند است و به آنها تحويل نداده اند و در اين باره با علي طاهري مديرعامل گيتي پسند صحت کرديم و وي گفته که آقاي کفاشيان در جريان اين موضوع قرار دارد! اما کفاشيان ابراز بي اطلاعي کرد و گفت از آن زمان تا کنون حتي کلمه اي با طاهري در اين مورد صحبت نکرده است!

انتهاي پيام/
برچسب ها: قسطی ، فوتسال ، لیگ ، افتخاری ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.