عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی رشد صدور خدمات فنی و مهندسی را پس از بهبود روابط سیاسی با همسایگان امکان پذیر دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمود پژوم با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: تبادلات ارزی و گرفتن ضمانت‌نامه از کشورهای خارجی یکی از مشکلات شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی برای فعالیت در خارج از کشور محسوب می شود که با بهبود روابط سیاسی قابل حل است.

وی به موفقیت شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی با بنیه اقتصادی بالا در خصوص صادرات خدمات فنی و مهندسی اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که انجام پروژه‌های برون مرزی هزینه‌بر است، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی که از بنیه اقتصادی ضعیفی برخوردارند، برای حضور در خارج از مرزها نیاز به حمایت‌های دولتی دارند.

عضو کمیسیون صادرات خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی ادامه داد: برای حضور قدرتمند در خارج از کشور نیازمند مساعدت دولت هستیم.

پژوم در پایان به انتظارات شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی از دولت اشاره کرد و گفت: انتظار داریم دولت با پشتیبانی سیاسی و اعطای تسهیلات مالی به بخش خصوصی برای حضور بیشتر و موثر شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی در خارج از کشور کمک کند./ش

یوسف زاده

برچسب ها: صدور ، خدمات ، فنی ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.