مدیرعامل شرکت صنعت نمایشگاهی آریا گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی، نهاده‌ها، دام، طیور و ماشین‌آلات وابسته در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین نمایشگاه صنایع کشاورزی و دامی در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت صنعت نمایشگاهی آریا گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی، نهاده‌ها، دام، طیور و ماشین‌آلات وابسته در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ سیدرضا نیازی امروز اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی، نهاده‌ها، دام، طیور و ماشین‌آلات وابسته با همکاری شرکت صنعت نمایشگاهی آریا، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه از تاریخ 24 تا 27 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه با کمک سایر سازمان‌ها و ادارات ذیربط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنعت نمایشگاهی آریا از حضور بیش از 30 شرکت در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این شرکت‌ها از استان‌های خراسان رضوی، تهران، یزد، البرز و خراسان جنوبی در زمینه‌های خوراک دام و طیور، ادوات و تجهیزات کشاورزی، سموم و آفات نباتی، تحقیقات، آموزش و پژوهش کشاورزی، محصولات کشاورزی، توزین و سنجش در این نمایشگاه حضور دارند.

نیازی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌ها مرغداری، دامپروری، بسته‌بندی و توانمندی‌ها، خدمات و تولیدات خود را در معرض دید متخصصان و عموم مردم قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 24 تا 27 دی‌ماه جاری از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه دیدن کنند./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.