ایتالیایی‌ها هیچ وقت در انتخابی جام جهانی 2014‌خطر صعود نکردن را حس نکردند آنها توانستند بدون باخت بلیت رفتن به برزیل را بدست آورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ایتالیایی‌ها هیچ وقت در انتخابی جام جهانی 2014‌خطر صعود نکردن را  حسن نکردند آنها توانستند بدون باخت بلیت رفتن به برزیل را بدست آورند.

آنها از همان ابتدا در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند و تا پایان جایگاه خود را حفظ کردند ایتالیا در مرحله‌ی مقدماتی بازی‌های جام جهانی در گروه B جای گرفت و با تیم‌های دانمارک، جمهوری چک، بلغارستان، ارمنستان و مالت همگروه شد.

ایتالیا در این گروه ده بازی انجام داد که توانست 6 برد، 4 تساوی را در کارنامه خود ثبت کند و 19 گل را وارد دروازه حریفان کرده و 9 گل از آنان دریافت نمود و با تفاضل‌ گل 10 و کسب امتیاز 22 درصد جدول  گروه خود قرار گرفت.
 
ایتالیا در حساس‌ ترین بازی این گروه به دیدار  دانمارک رفت که این دیدار در نهایت با تساوی دو برد و به پایان رسید نیکلاس‌ بلا‌تر هر دو گل دانمارک را به ثمر رساند پابلو‌ اوسوالدو‌ و آلبرتو‌ آکو‌یلانی دو گل لاجوردی پوشان را وارد دروازه دانمارک کردند تیم فوتبال ایتالیا در دیدار دیگری که از حساسیت بالایی برخوردار بود در تورنیو‌ از جمهوری چک پذیرای می‌کرد این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید.

 ایتالیا با این پیروزی  توانست به عنوان تیم نخست از گروه B صعو‌دش به جام جهانی برزیل را قطعی کند مربیگری تیم لاجوردی پوشان بر عهده‌ی چزاره‌ پراندلی‌ می‌باشد و تاکنون توانسته‌اند قهرمانی چهار دوره از رقابت‌های جام جهانی را به نام خود ثبت کنند ایتالیا در سال‌های 1934 و 1938 و 1982 و 2006 قهرمان جهان شد.
 
 لاجوردی پوشان امیدوارند نمایش ضعیف خود در جام جهانی 2010 را با عملکرد خوب خود در برزیل جبران کنند
 
ایتالیایی جام جهانی 2014 ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است آنها نایب قهرمان یورو 2012 هستند  به همین خاطر یکی از مدعیان  قهرمانی محسوب می‌شوند ایتالیا بعد از قرعه کشی تیم های راه یافته به جام جهانی  در گروه d جای گرفت و با اروگوئه، کاستاریکا و انگلستان همگروه نشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابی ، پوشان ، لاجوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار