ابراهيم رحيمي زنگنه گفت: کانونهای فرهنگی هنری از توان و ظرفیت بالایی برخوردار هستند و این کانون ها ظرفیت و پتانسیل این را دارند که اقشار مختلف مردم را به ویژه جوانان را به مسجد بکشانند و زمینه ترویج فرهنگ صحیح را فراهم نمایند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامي كرمانشاه گفت: کانون ها باید در اصلاح فرهنگ عمومی به عنوان یک شبکه محلی اقدام كنند و با برگزاری دوره ها و کارگاه های متعدد در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری، زمینه را برای رشد و گسترش ارزشهای دینی در جامعه فراهم کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در زمینه فرهنگ عمومی کانونها می توانند نقش آفرینی داشته باشند، همچنين در زمینه تولید آثار هنری کانون ها می توانند نقش اساسی داشته باشند.

وی افزود: اگر کانونهای فرهنگی هنری برنامه ریزی صحیح و مدونی داشته باشند در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری این اداره کل آمادگی آن را دارد از طرحهای آنها حمایت کند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: باید مساجد را به کانون جوشان فرهنگ و هنر تبدیل کنیم و در این راستا باید با برنامه ریزی صحیح تولید آثار فاخر فرهنگی هنری داشته باشیم.

وی افزود: پتانسیل کانونهای فرهنگی هنری پتانسیل بزرگی است که باید بتوان از این پتانسیل به نحو مطلوبی استفاده کرد و کانونها با تشکیل شورای هم اندیشی زمینه این رشد را فراهم کنند./ش

برچسب ها: کرمانشاه ، فرهنگ ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.