یک کارشناس رسانه با بیان اینکه کاهش شدید بودجه قوه‌قضائیه چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد، گفت: بهتر است به جای ایجاد حاشیه و زیر سوال بردن این رکن نظام، به تقویت آن پرداخت نه آن‌که تمام هم و غم خود را بگذارند برای تضعیف آن.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبررنگاران، میثم تولایی؛ کارشناس رسانه در واکنش به اظهارات علی مطهری که چندی است خوراک رسانه‌های اپوزیسیون داخلی و ضد انقلاب خارجی را فراهم کرده گفت: با اتفاقاتی که سال 88 افتاد و باعث شد ضربه‌های سنگینی به ارکان نظام وارد شود، به نظر می‌رسد این‌بار دستگاه قضایی هدف قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه قوه‌ قضائیه به عنوان مهم‌ترین رکن نظام جمهوری اسلامی در برخورد با فتنه و اصحاب آن عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته تصریح کرد: همین عملکرد است که باعث شده مورد بغض و کینه شناسنامه‌دارهای جریان خاص قرار بگیرد.
 
این کارشناس رسانه با بیان اینکه کاهش شدید بودجه قوه‌قضائیه چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد، گفت: بهتر است به جای ایجاد حاشیه و زیر سوال بردن این رکن نظام، به تقویت آن پرداخت نه آن‌که تمام هم و غم خود را بگذارند برای تضعیف آن.
 
تولایی خاطرنشان کرد: قوه‌ قضائیه به عنوان دستگاهی که متشکل از جامعه فقهی و علمایی کشور محسوب می‌شود نباید به بازی‌های سیاسی کشیده شده و آبروی آن را به مخاطره انداخت.
 
وی افزود: ماجرای فتنه با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری حل شد و سیاست نظام در برخورد با سران آن شاید برای برخی قابل فهم نباشد.
برچسب ها: فتنه ، مطهری ، بصیرت ، قضایی ، قوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار