با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان کشور، حیدر قربان پور به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مجمع انتخابات رئیس هیئت معلولان و جانبازان استان چهارمحال و بختیاری با حضور مجتبی قربان حسنی؛ دبیر فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان جمهوری اسلامی، در شهرکرد برگزار شد که در پایان این نشست، حیدر قربان پور با کسب 13 رأی از 17 رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت ورزش های معلولان و جانبازان استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان جمهوری اسلامی در این نشست گفت: حضور معلولان و جانبازان در ورزش‌های ملی باید پررنگ‌تر از همیشه باشد.

مجتبی قربان حسنی افزود: ورزش دارای دو بخش همگانی و قهرمانی است که توجه به این دو بخش لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت حضور بانوان در ورزش‌های ملی، گفت: ورزش بانوان معلول نیز باید توسعه یابد، برهمین اساس لازم است زمینه قهرمانی ملی برای بانوان بیش از پیش فراهم شود.

دبیر فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان با بیان اینکه ظرفیت و پتانسیل‌های بسیار خوبی در سازمان بهزیستی و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد، افزود: جانبازان و معلولان پتانسیل‌های بالایی دارند که باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

قربان حسنی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های متعددی است که باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.