هفته چهارم نخستین دوره مسابقات لیگ کشتی محلی لوچو باشگاه های کشور که عصر جمعه در جویبار برگزار شد، با برتری تیم های نمایندگان فریدونکنار و ایزدشهر نور به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در هفته چهارم این رقابتها و از گروه " الف" که در تالار ورزشی پهلوان حاجی زاده جویبار برگزار شد، در نخستین دیدار تیم میزبان مغلوب میهمان مدعی خود تیم فریدونکنار شد.

تیم پهلوانان جویبار که در خانه واز حمایت پرشمار علاقمندان به کشتی محلی لوچو بهره می برد، در ابتدا با دو پیروزی " مسعود حسنی" در وزن -65 کیلوگرم و "‌سعید رمضانی " در وزن -75 کیلوگرم تا آستانه پیروزی برابر تیم "پاتی کا فریدون کنار" در هفته چهارم پیش رفته بود.

تیم "پاتی کا فریدون کنار" که در سنگین وزن این رقابتها از لوچوکاران مطرح استان که تجربه کشتی در رشته آزاد و چندین مقام کشوری را داشتند، بهره می برد، توسط "‌سعید میرزاپور" در وزن -85 ، " اکبرصفرپور " در وزن -95کیلوگرم و " سیناغنی زاده"‌در وزن+95 کیلوگرم به سه پیروزی متوالی برابر تیم پهلوانان جویبار دست یافت ودر نهایت با نتیجه 3 بر 2 میزبان خود را مغلوب کرد.

در دیگر دیدار این هفته نیز در جویبار " تیم هتل آریان ایزدشهر نور در مصاف با تیم پیشکسوتان بابل با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

برای تیم ایزدشهر نور در این دیدار "‌ رضا رجبعلیان " در وزن -65 کیلوگرم‌ ، " کامران حسنی " در وزن -75کیلوگرم و " صابرامامقلی پور" در وزن -85 کیلوگرم برابر تیم پیشکسوتان بابل پیروز شدند.

در نخستین دوره مسابقات لیگ کشتی محلی لوچو باشگاه های کشور که با همکاری فدارسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، انجمن لوچو کشور ، هیات ورزش روستایی و کمیته لوچو استان مازندران برگزار می شود، 11تیم حضور دارند.

این مسابقات تحت عنوان جام جهان پهلوانان " امام علی حبیبی" ، "عبداله موحد" و "رضا یزدانی " به صورت رفت وبرگشت در دو گروه برگزار می شود./ش


برچسب ها: تیم ، لیگ ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.