نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت سالروز انتصاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به امامت جمعه تهران از جانب حضرت امام(ره) گفت: 25 سال از رهبری معظم له می گذرد و درهمه مقاطع با درایت و تیزبینی ایشان، پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان با تجلیل از مجاهدت و ایثارگریهای ملت بصیر و انقلابی ایران در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس یادآورشد: مردم ایران با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران، کار بسیار بزرگی را انجام دادند ، با رهبری های حضرت امام خمینی(ره)، شاه را از مملکت بیرون کردند ورژیم سلطنتی را از میان برداشتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تاسیس کردند که کار بسیارعظیمی بود.

آیت الله جعفری خاطرنشان کرد:قبل از انقلاب همه ابرقدرتها پشتیبان رژیم ستمشاهی بودند، اما ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دنیا ایستاد و در جنگ تحمیلی جانانه مقاومت کرد و این مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات هسته ای در ژنو افزود: در رابطه با مسئله انرژی هسته ای در ژنو قراردادی را همه از جمله آمریکا امضا کردند، اما بعد از امضای این قرارداد، رییس جمهور آمریکا همان حرف هایی که قبل از امضای این قرارداد مطرح می کرد، دوباره مطرح می کند و می گوید همه گزینه ها روی میز است، یعنی تهدید به جنگ می کند.

وی گفت: دولتمردان آمریکا مواظب رفتار خود با ایران باشند، چرا که اگر دست از پا خطا کنند، ملت و رزمندگان جوان ایران، همه منافع آمریکا در منطقه بلکه در جهان را مورد تهدید قرار خواهند داد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: در حالی که زرادخانه های کشورهای غربی از جمله آمریکا مملو از سلاحهای هسته ای، شیمیایی و میکروبی است اینها می گویند نسبت به ایران بدبین هستند.

آیت الله جعفری یادآور شد: چندین بار آژانس بین المللی انرژی هسته ای اعلام کرده که ایران دنبال سلاح نیست اما آنها در عین حال بهانه جویی دارند و فشار وارد می کنند.

وی گفت : امیدواریم مذاکراتی که دولت ما در ژنو آغاز کرده است به نتیجه برسد، اگر هم نرسید، ملت ایران در مقابل توطئه ها تسلیم نمی شود و پایداری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: امامان(ع) ما را بلاتکلیف رها نکرده اند و فرموده اند: وقتی به امام معصوم(ع) دسترسی ندارید باید به علمای دینی و مراجع تقلید مراجعه کنید./ش

برچسب ها: پیشرفت ، خوب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.