مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از بررسی نهایی انتقال واحدهای تفت آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران خبر داد.

مهرشاد ا...ویردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بررسی نهایی انتقال واحدهای تفت آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران در طرح های ویژه اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش تردد و ازدحام جمعیت در بازار بزرگ تهران، کاهش تردد وسائل نقلیه، کاهش ترافیک، کاهش آلاینده های زیست محیطی، رفع سد معبرهای موجود در بازار بزرگ تهران، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
ا... ویردی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: واحدهایی که صنف تفت آجیل و خشکبار در طرح انتقال این صنف به خارج از منطقه 12 شرکت  نکرده اند با برگزاری جلسه نهایی با اتحادیه صنف تفت آجیل و خشکبار به خارج از محدوده این منطقه انتقال خواهند شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: انتقال واحدهای باقی مانده صنف تفت آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران پلمپو تعطیلی واحدهای صنف تفت آجیل و خشکباری که در اینطرح شرکت نکرده اند براساس بند 20 ماده 55 شهرداری تهران، از اقدامات اجرای طرح انتقال صنف تفت آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران است.
 
ا... ویردی در پایان با اشاره به لزوم اجرای این طرح افزود: 172واحد تفت آجیل و خشکبار در محدوده بازار بزرگ تهران قرار دارد، در تلاشیم کلیه این واحدها تا یک سال آینده به خارج از محدوده منطقه 12 انتقال داده شود.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: انتقال ، واحد ، اجیل ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار