رئيس پليس امنيت تهران بزرگ گفت: شرور سابقه داري كه اقدام به جعل انواع مدرك و اسناد مي‌كرد در يك عمليات ضربتي پليس دستگير شد.

سرهنگ عليرضا محرابي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات دستگيري جاعل مسلح تهران گفت: در پي وصول خبري از معاونت مهاجرت و گذرنامه پليس امنيت عمومي تهران بزرگ مبني بر نگهداري سلاح گرم و جعل عناوين توسط فردي به نام قادر كه 9 فقره سابقه كيفري دارد مراتب در دستور كار قرار گرفت و با تحقيقات محلي و احراز صحت موضوع شرارت‌ها و اقدامات غيرعادي محل سكونت متهم در منطقه پونك شناسايي و گزارشي به دادسراي ناحيه 2 تهران ارسال گرديد.  
 
رئيس پليس و امنيت عمومي تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال اين موضوع بازپرس دادسرا و پس از بررسي پرونده این مرد شرور، دستگيري وی را در 18 دي ماه صادر كرد.  
 
وي ادامه داد: در نهايت ماموران پليس امنيت جهت دستگيري متهم اعزام و پس از محاصره كامل محل سكونتش با رعايت موازين شرعي و قانوني وارد منزلش شده و وي را در حالي كه قصد درگيري با ماموران را داشت دستگير و به پايگاه منتقل كردند.  
 
اين مقام مسئول انتظامي اظهار داشت: ماموران پس از بازرسي از منزل متهم توانستند يك دستگاه شوكر الكتريكي،‌3 قطعه نيمچه قمه، تعدادي پايپ، تعدادي چماق، يك عدد باطوم و تعدادي گواهينامه، كارت خبرنگاري، فاكتور فروش طلا، گذرنامه، اسناد پزشكي، اوراق خام و چندين مدارك جعلي دیگر كشف و ضبط كردند. 

رئيس پليس و امنيت عمومي تهران بزرگ تاکید کرد: اموال کشف شده تنها قسمتی از فعالیت‌های مجرمانه این متهم را نشان می‌دهد چراکه این فرد در امر خرید و فروش مواد، جعل عناوین مختلف و حمل سلاح‌های مختلف و زورگیری و سرقت نقش داشته است.
 
به گفته سرهنگ محرابي بررسي‌های فني و پليسي از متهم جهت كشف ساير جرايمش كماكان ادامه دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تهران ، دستگیری ، شرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار