شهرك های صنعتی فارس عناوين برتر در شاخصه هاي ارزيابي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران را كسب کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي فارس گفت : شركت شهركهاي صنعتي فارس در بخش تامين منابع مالي داخلي عنوان برتر را كسب كرد.

علي صداقت پور ادامه داد: بر اساس ارزیابی های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران پس از تهران و اصفهان شركت شهركهاي صنعتي فارس شاخص بهترين عملكرد را در زمينه تامين بيشترين حجم از منابع مالي كسب كرد.

وي افزود:6 و 7 دهم درصد از منابع مالي شهركهاي صنعتي كشور متعلق به شركت شهركهاي صنعتي فارس بوده است كه اين موضوع حاكي از استقبال مناسب سرمايه گذاران و صنعتگران نسبت به سرمايه گذاري در شهركهاي صنعتي استان بوده است .

صداقت پور همچنين با بیان اينكه بخش عمده اي از منابع مالي در شهركهاي صنعتي كشور در بخش اجراي طرحهاي عمراني و زيرساخت در شهركهاي صنعتي هزينه مي شود گفت : در 8 ماهه نخست امسال ميانگين اجراي طرحهاي شهرك سازي در سطح كشور 47 درصد از كل منابع بوده كه اين شاخص در شركت شهركهاي صنعتي فارس 71 درصد از كل منابع موجود بوده است .

وي ادامه داد: در 8 ماهه امسال حدود 180 ميليارد ريال براي اجراي طرحهای عمراني و شهرك سازي در شهركهاي صنعتي فارس هزينه شده و اين شركت جزء شهركهاي استاني برتر در زمينه هزينه شهرك سازي بوده است .

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي فارس افزود : 10 و 2 دهم درصد از كل هزينه هاي شهرك سازي در شهركهاي صنعتي كشور در اين شركت هزينه شده است .

به گفته صداقت پور ميزان هزينه هاي اجراء طرحهای عمراني در شهرك هاي صنعتي فارس نسبت به 8 ماهه پارسال از رشد 33 درصدي برخوردار بوده است .

وي همچنين با بيان اينكه در بخش بودجه جاري نيز فقط 10 درصد از منابع اين شركت در بخش هزينه هاي اداري , عمومي و تشكيلاتي صرف شده است ادامه داد : عملكرد اين شركت در اين زمينه نيز جزء استانهاي برتر محسوب مي شود به نحوي كه با انجام مديريت مناسب منابع مالي در بخش اداري , با صرفه جويي در هزينه ها , بخش عمده اي از منابع مالي صرف اجراي طرحهاي عمراني و زيرساختي شده است.

صداقت پور با اشاره به اينكه هم اكنون در 57 شهرك و ناحيه صنعتي استان با فراهم بودن زيرساختها شرايط براي سرمايه گذاري در بخش صنعت فراهم است افزود: سياست و اولويت مهم شركت در شهركها و نواحي صنعتي فارس توسعه كيفي آنها از طريق اجراي طرحهای عمراني و زير ساختي است و در اين زمينه اين شركت در ارزيابي هاي كشوري عنوان برتر را كسب كرده كه اين موضوع بيانگر فعاليت هاي انجام شده است ./س

انتهای پیام/



برچسب ها: برتری ، شهرک ، صنعتی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.