سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام تاریخی 19 دی در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب گسترده ای داشت .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛  
* شبکه تلويزيوني العربيه گزارش داد رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران گفت: مذاکرات هسته اي ايران با قدرت هاي بزرگ، دشمني آمريکا را با ايران نشان داد.

* خبرگزاري رويترز نیز اعلام کرد آيت الله علي خامنه اي ، رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران روز پنجشنبه اعلام کرد مذاکرات درباره برنامه هسته اي ايران « دشمني » آمريکا را در قبال ايران به خوبي  نشان داد.

رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران گفت : ما قبلاً هم اعلام کرده بوديم در برخي مسائل که مصلحت بدانيم ، با اين شيطان (آمريکا) ، براي رفع شر او و حل مشکل ، مذاکره خواهيم کرد.

* شبکه تلويزيوني پرس تي وي همچنین خبر داد رهبر معظم ايران حضرت آيت الله خامنه اي تاکيد کرد دولت آمريکا بزرگترين ناقض حقوق بشر در جهان است به همين علت حق ندارد درباره حقوق بشر اظهارنظر کند. 

وي همچنين تاکيد کرد اقدامات شرورانه و شيطاني رژيم صهيونيستي با حمايت آمريکاست.

*  بی‌بی‌سی هم گزارش داد آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، امروز ۱۹ دی گفت: "یکی از برکات مذاکرات این بود که دشمنی آمریکا با ایران و ایرانی و اسلام برای همه روشن شد."

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: "توصیه‌ام به مسئولان این است که برای رفع مشکلات کشور به نیروی درونی کشور توجه کنند. امید ما به درون کشور باشد، این است که کشور را بیمه می‌کند."

او تاکید کرد که ایران به خاطر تحریم‌ها پای مذاکرات نرفته است، بلکه "ما قبلا هم اعلام کرده‌ایم در موضوعات خاص که مصلحت بدانیم با این شیطان برای رفع شرش مذاکره می‌کنیم."

انتهای پیام /
برچسب ها: بازتاب ، جهان ، رسانه ، سخنرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار