رئیس هلال احمر تنکابن گفت: دو اکیپ امدادی کناره و کوهستان به صورت 24 ساعته آمادگی امداد رسانی به حادثه‌دیدگان دو شهرستان تنکابن و عباس‌آباد را دارند.

 

صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:دو اکیپ امدادی زبده و آموزش‌دیده در پایگاه‌های امدادی خشکه‌داران حد فاصل دو شهرستان و منطقه 2 هزار و 3 هزار تنکابن برای امدادرسانی به هر حادثه‌دیده‌ای در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه این اکیپ‌ها در هر شیفت با چهار نیروی مجرب و یک دستگاه آمبولانس مجهز به صورت 24 ساعته آماده انجام ماموریت‌های امدادی هستند، گفت: عمده‌ترین مشکلات نیروهای امدادی در منطقه ترافیک شهری به ویژه در فصول تعطیلات، امدادرسانی در سواحل به دلیل نبود تجهیزات ویژه و پراکندگی مناطق روستایی و راه‌هایی نامناسب در مناطق روستایی است.

وی با اعلام اینکه به زودی جمعیت هلال احمر در این شهرستان‌ مستقر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه عباس‌آباد جاده‌ای کوهستانی به کلاردشت دارد و این مسیر به دلیل گردشگری بودن پرتردد است، استقرار این جمعیت در عباس‌آباد و افزایش خدمات امدادی و نیز در نظر گرفتن یک پست امدادی در این منطقه با افزایش خدمات این جمعیت به ویژه در سواحل و مسیر کوهستانی آن از جمله ضروریاتی است که باید به آن توجه شود./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: امداد ، تنکابن ، اکیپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.