دبیر مجمع نمایندگان مازندران در پیامی به فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزاری اجلاسیه 10 هزار شهید مازندرانی را مهم‌ترین رویداد فرهنگی تاریخ مازندران برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،احمدی لاشکی،دبیر مجمع نمایندگان مازندران،طی نامه‌ای به شرح ذیل،مراتب قدردانی مجمع را از ستاد کنگره شهدای مازندران اعلام داشته است.

بسم رب الشهدا و صدیقین

برادر گرامی سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی

فرمانده معزز سپاه کربلا و دبیرکل کنگره شهدای استان مازندران

با اهدا سلام و تحیات الهی؛

از این که تحسین و توجه فرماندهی معظم کل قوا و مقام عظمای ولایت را به استان لاله خیز مازندران و برنامه‌های ارزشمند اجلاسیه سرداران، امیران و 10 هزار شهید استان مازندران معطوف داشته‌اید، نشان از خلوص و حسن تدبیر مجموعه ستاد کنگره دارد که از این بابت با تبریک به خادمان عرصه ایثار و شهادت،خداوند متعال را شاکریم.

بر خود لازم می‌دانم، مراتب سپاس و قدرشناسی خویش و نمایندگان مردم شهیدپرور مازندران در مجلس شورای اسلامی را از جنابعالی و تمامی دست‌اندرکاران «اجلاسیه سرداران، امیران و 10 هزار شهید استان مازندران» به واسطه برگزاری شکوهمند مهم‌ترین رویداد فرهنگی تاریخ مازندران، اعلام داشته و صمیمانه از همت بلندتان سپاسگزاری کنیم.

بدون شک حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه هزاران شهید و ایثارگر که میراث معنوی و حماسی ملت مقاوم ایران اسلامی و مازندران علوی امر خطیری است که توسط ستاد کنگره مورد توجه قرار گرفته است.

پایان اجلاسیه، آغاز راه تازه‌ای برای نهادینه‌سازی فرهنگ و ادبیات پایداری در زندگی فردی و اجتماعی ما است و انتظار می‌رود حضور امت حزب الله و شهیدپرور را همچون گذشته در تمامی مراحل اجرایی کنگره داشته باشیم.

مجمع نمایندگان مردم شهیدپرور مازندران در خانه ملت، با تشکر مجدد از مساعی انقلابی و متعهدانه تمامی دست اندرکاران کنگره، آمادگی خود را جهت همکاری برای اجرایی نمودن اهداف و برنامه های پیش روی اجلاسیه اعلام می‌دارد./س

قاسم احمدی لاشکی

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران

اانتهای پیام ///

برچسب ها: تقدیر ، مازندران ، سردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.