محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به همراه هیاتی برای بازدید از پروژه های ورزشی و عمرانی وارد کرمانشاه شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، گودرزی امروز با حضور در مزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه، با اهدا گل و قرائت فاتحه نسبت به شهدای هشت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی کرمانشاه ادای احترام کرد.وزیر ورزش و جوانان سپس  از روند اجرایی پروژه استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه بازدید کرد این استادیوم که قریب به 11 سال از آغاز ساخت آن می گذرد و حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است محمود گودرزی در ادامه سفر استانی خود با حضور در دهکده المپیک کرمانشاه از استخر قهرمانی و سرسرای شش هزار نفری ولایت، مستقر در دهکده دیدن کرد و در جریان آخرین مراحل پیشرفت این طرح ها قرار گرفت
بازدید از خانه های بوکس و تکواندو کرمانشاه و تجهیزات آن ها آخرین برنامه کاری محمود گودرزی در صبح امروز خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان بعد ازظهر پنجشنبه نیز نشست مشترکی با روسای هیات های ورزشی استان کرمانشاه و مدیران ورزش و جوانان شهرستان ها برگزار خواهد کرد و پس از آن با مسوولین سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان نیز دیدار می کند.

حضور در مراسم اختتامیه رقابت های کشتی جوانان قهرمانی کشور در سرسرای حضرت امام (ره)، آخرین برنامه وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به کرمانشاه خواهد بود.
 
*محمود گودرزی در بازدید ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه: این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تامین اعتبار تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه گفت: امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.
 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  ˈمحمود گودرزیˈ روز پنجشنبه در جریان بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه گفت : اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را تامین خواهیم کرد.

در ادامه همچنین پیمانکار این پروژه گفت: امسال 11 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه تخصیص یافته است و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه  داد: تجهیزات این مجموعه ورزشی خریداری شده و آماده نصب است،

 پیمانکار این پروژه  اعتبار مورد نیاز برای تکمیل نهایی این مجموعه ورزشی را 70 میلیارد ریال علام کرد.

این ورزشگاه که قریب به 11 سال از آغاز ساخت آن می گذرد پس از حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل بدهی 50 میلیارد ریالی روند اجرای آن متوقف شده است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار