محمود گودرزی طی بازدید از پروژه های در حال ساخت استخر قهرمانی و سالن شش هزار نفری ولایت دهکده المپیک کرمانشاه با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی کشور، افزود : در این شرایط تامین اعتبار 3230 پروژه عمرانی ورزشیکار خیلی مشکلی است، اما سعی می کنیم با تامیناعتبار مورد نیاز ازاستادیوم ها و مجموعه های ورزشی بزرگ در حال ساختحمایت کنیم تا به اتمام برسند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه و با بیان اینکه این پروژه شش تا هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کشور و تخصیص کم اعتبارات عمرانی در سال جاری، تامین این میزان بودجه در پایان سال کار دشواری است، اما سعی می کنیم به هر شکل با تامین منابع این پروژه را فعال کنیم تا در آینده نزدیک به افتتاح برسد.

گودرزی با اشاره به وضعیت پروژه استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه،عنوان کرد : سعی می کنیم این پروژه را تا پایان عمر دولت یازدهم تکمیل کنیم.

لازم به ذکر است که استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه با 60 درصد پیشرفت برای تکمیل شدن به 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تکمیل شدن به یکی از زیباترین و مجهزترین استخرها تبدیل می شود که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را خواهد داشت. وی عنوان کرد : پیگیریم از طریق فاینانس و دیگر راه های قانونی اعتبار لازم را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام تامین کنیم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، اعتبار ، لازم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.