مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش همیاران پست تحول و ارتقای کیفیت پست را شعار سال 93 اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی در اولین همایش حضور خود و مدیر پست، پست را بزرگترین سرمایه وزارت خانه عنوان کرد و گفت: در مقاطعی در وزارتخانه متاسفانه تفکری وجود داشته که مخابرات درجه یک و پست درجه 2 شده است. بر این اساس اگر به تاریخ مراجعه کنیم ابتدا پست بود و سپس ارتباطات و فناوری به وجود آمد لذا همواره بر این تاکید دارم که پست باید متحول شود.  
 
وی سپس خطاب به مدیران پست گفت: تحول پست خود شما هستید که همه گونه حمایت من را دارید پس پست را از حالت سنتی خود خارج نمایید چرا که با تحول پست زندگی خانواده پست هم متحول خواهد شد.  
 
** باید ازدواج آی تی و پست سنتی باشد  
 
واعظی همچنین با اشاره به اینکه آی تی نباید پست را تحت تاثیر قرار دهد اظهار داشت: ما باید تلفیقی از سه فعالیت را با هم داشته باشیم تا یک فعالیت خوب در آید و موضوع دیگر این است که چگونه آی تی را در خدمت کلیه فعالیتهای خود قرار دهیم و بدانیم چگونه ازدواجی بین آی تی و پست سنتی ایجاد شود تا محصول آن تحول خوبی در پست داشته باشد.  
 
این مقام عالی در ادامه سال 93 را سال نو آوری و افزایش خدمات با کیفیت بالا و پست عنوان کرد و گفت: نو آوری به معنای آنچیزی است که امروز در پست به کار می رود و افزایش کیفیت خدمات و ارائه آن به مردم بسیار اهمیت دارد.  
 
وزیر ارتباطات همچنین در خصوص استفاده پیک های خصوصی گفت: وقتی اعضای جامعه برای ارسال محموله از پیک های خصوصی استفاده می کنند چرا مکانیزم موتوری نباشد که وقتی یک بسته را می فرستند مطمئن باشند 3 یا 4 روز بعد به دست طرف مقابل می رسد لذا پست می تواند جایگزین همه اینها شود.  
 
** پست فعالیت بین المللی است  
 

محمود واعظی در ادامه این همایش عنوان کرد: پست یک فعالیت داخلی نیست بلکه فعالیت بین المللی است هم تفکر باید اندیشه بین المللی باشد و هم نوع همکاری پس مدیران باید ایده تحول داشته باشند شعاری که برای سال آینده انتخاب شده و تمام شدنی نیست.  
 
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در پایان این همایش توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه ای از سوی کشور را لازم و ضروری عنوان کرد.

گفتنی است،  این همایش با حضور مقام عالی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، مدیران کلی پست ها، معاونین مالی و اعضای هیئت همراه 18 دی ماه برگزار شد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، همکاری ، پست ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار