باتوجه به سازوکار جدید صندوق رفاه در برابر کمبود بودجه هم اکنون 100 میلیارد تومان میزان ذخیره در امد اختصاصی در کمیته مقابله با تحریم ومنابع استراتژیک است

کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات وفناوری در گفتگو با خبرنگار  دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به کاهش میزان بودجه طی این چند سال منابع وام دانشجویی و تسهیلات از طریق کمیته مقابله با تحریم که بعد از 2سال بررسی وتحقیقات راه اندازی شده است تامین می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه اعتبارات این کمیته چگونه تامین می شود افزود اغتبارات این کمیته از طریق منابع استراتژیک تامین می‌شود، چنانچه این منابع این قابلیت را دارند که همزمان مدیریت شود یعنی اینکه میزان اعتبارات این صندوق معمولا در دی ماه مشخص وابلاغ می‌شود، اما ما جلوتر براساس این میزان مدیریت زمانی که داریم انجام می دهیم چون ما نمی توانیم تا اسفند ماه منتظر در یافت بودجه و اعتبارات باشیم .

مرادیان تصریح کرد: این منابع  23تا 24 بند و موارد دارد که برخی از موارد این منابع عبارتند؛ از این است که پیشنهاد تبدیل وجوه اداره شده که البته این منابع در دست دانشجویان است و دولت و مجلس به ما اجازه دهند که از این سرمایه های صندوق که قبلا درساز وکار نبوده است استفاده شود والبته یک بخش دیگر در این کمیته ذخیره می شود.

وی اظهار داشت :در سال 89 میزان در امد اختصاصی 40 میلیار تومان داشته ایم وهم اکنون 180 میلیارد تومان است که البته میزان درآمد اختصاصی آن در عرض 2 سال تقریبا 4/5 برابر شده است که کار ساده ای هم نیست .

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص میزان ذخیره این در آمد اختصاصی در این کمیته خاطرنشان کرد: هم اکنون ذخیره آن بیش از 100میلیارد تومان است.


انتهای پیام/
برچسب ها: دانشجو ، دولت ، منابع ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار