نگارش متن و شخصیت‌پردازی‌های در سریال "باغ سرهنگ" به گونه‌ای بوده که طنزپردازان به طور کامل نسبت به نقش‌های قبلی‌شنا متفاوت بازی می‌کنند.

"فلورا سام" کارگردان سریال "باغ سرهنگ" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سریال طنز "باغ سرهنگ" با یک مضمون خانوادگی و اجتماعی روایتگر زندگی شخصی به نام هادی است که می‌خواهد زندگی خود را ارتقا بدهد اما از آنجا که در این مسیر صداقتی ندارد عجولانه اشتباهاتی از وی سر می‌زند که زندگی خود و خانواده‌اش را دچار دردسر می‌کند.


 
وی افزود: در این سریال از طنزپردازان مطرحی استفاده شده که حتی نقش اول را نیز ایفا نکرده‌اند ولی به نظر من به خوبی توانسته‌اند از عهده نقش برآیند؛ به عنوان مثال مجید صالحی که واقعا خوب توانسته از پس نقشش برآید و حتی فرهاد آئیش نقشی را ایفا کرده که تاکنون از وی ندیده‌ایم و نگارش متن و شخصیت پردازی‌ها به گونه‌ای بوده که آنها از نقشهای قبلی خود که ایفا کرده‌اند دور شده و در نگاه بیننده کاملا متفاوت بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: باغ سرهنگ ، سریال ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
آيدا
۱۵:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سلام ممنون از مطالب زيبايتان. ازتون ميخوام در مورد سريال هاي ديگه هم مانند يادآوري و سريالهاي ديگه با بازيگران پر زحمت و دست اندركاران اين سريال ها مصاحبه كنيد
Iran (Islamic Republic of)
سوسن
۱۳:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۲
باسلام
خسته نباشيد
ممنون ازمطالب واخباربروزتان.
خواهشي كه دارم اينكه شماره تماس ياايميلي ازخانم سام مي خواستم كه باب طرح فيلم وفيلمنامه نويسي باايشان مشورت نموده وباايشان درارتباط باشم جهت پيشرفت وطرح هاي جديد .
باتشكر
آخرین اخبار