مدیرکل راه‌وشهرسازی استان مرکزی گفت: اداره کل راه‌وشهرسازی هیچ وظیفه‌ای در خصوص نگهداری و راهداری زمستانی آزادراه‌ها ندارد و این مهم برعهده بخش خصوصی است که در قانون نیز ذکر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، غلامرضا خرمی در حاشیه بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از آزادراه ساوه‌همدان با بیان اینکه تنها وظیفه راهداری نظارت بر عملکرد و فعالیت آزادراه است، افزود: نظارت ما در حد ارایه مشکلات به صورت مکتوب به سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور است و آنها باید بررسی و نظارت اصلی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه علت اصلی تصادف مه و عدم روشنایی و لغزندگی جاده بود، اضافه کرد: مقرر شد پیمانکار نواقص را برطرف کند.

خرمی با بیان اینکه در استان مرکزی شش هزار و 200 راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد، افزود: تاکنون هیچ مشکلی در تردد خودروها در حوزه راه‌وشهرسازی نداشته‌ایم.

وی بیان کرد: هم اکنون 500 نیروی راهدار با 350 دستگاه تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان مرکزی به بازگشایی معابر و خدمات‌رسانی به مسافران در برف مانده مشغول هستند.

وی با بیان اینکه راهداران سه شبانه‌روز است که مشغول فعالیت و برف‌روبی جاده‌ها هستند، از آنها تقدیر و تشکر کرد.

خرمی خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف و کولاک، تجهیز خودروها به وسایل ایمنی و گرمایشی و همراه داشتن مقادیری آذوقه برای رانندگانی که قصد سفر در جاده‌های استان مرکزی را دارند لازم است./س
/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.