مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران با بیان اینکه مهدویت یکی از باورهای اصیل بوده که به عنوان بحث جدی و همیشگی در جامعه دانشگاهی مطرح است، گفت: نشست‌ها و همایش‌های مختلفی در خصوص مهدویت در دانشگاه‌ها برای ترویج فرهنگ مهدوی برگزار می‌شود.

"حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مهدویت یکی از باورهای اصیل بوده که به عنوان بحث جدی و همیشگی در جامعه دانشگاهی مطرح است، گفت: در فضای دانشگاه که جایگاه اندیشه‌ورزی است، مهدویت با عمق بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرد.  
 
وی افزود: امروزه صد‌ها کانون مهدویت و انتظار وجود دارد که درباره این موضوع مطالعه و مباحثه می‌کند.  
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران، با بیان اینکه کلاس‌های مهدویت وسعت گسترده‌ای دارند، اظهار داشت: نشست‌ها و همایش‌های مختلفی در خصوص مهدویت در دانشگاه‌ها برای ترویج فرهنگ مهدوی برگزار می‌شود.  
 
حجت‌الاسلام کلانتری با بیان اینکه در سال‌های اخیر چند کانون مهدویت و انتظار در دانشگاه تهران فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: حلقه‌های بصیرت انتظار در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که افراد بسیاری اعم از اساتید و دانشجویان در آن شرکت می‌کنند.  
 
وی با بیان اینکه مهدویت موضوع جهانی است، خاطرنشان کرد: تمامی ادیان درباره مهدویت و انتظار بشارت داده‌اند که ظهور منجی به عنوان امیدی در فرجام جهان وجود دارد که جهان را از فضای ظلم، جور و اضطراب نجات می‌دهد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کانون ، مهدویت ، انتظار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار