نيروهاي ارتش سوريه به پيشروي و پاکسازي شهر رستن در شمال استان حمص اين کشور ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي ارتش اين کشور  در محله هاي جورة الشياح و القرابيس و قصور و روستاهاي خالديه و قاصريه در حومه حمص چندين باند تروريستي را متلاشي کردند . اعضاي چند باند تروريستي که قصد حمله به ساکنان حصويه و ابوالعلايا و تدمر را در نزديک دارالکبيره در شرق دمشق داشتند با ضد حمله نيروهاي ارتش سوريه مواجه شدند و به هلاکت رسيدند يا زخمي شدند. تروريستها همچنين قصد حمله به يک ايست بازرسي در اطراف تلبيسه را داشتند که اکثر آنها به هلاکت رسيدند.

نيروهاي ارتش سوريه در عمليات جداگانه اي محل استقرار چند گروه تروريستي را در مزارع شيخ ابراهيم در نزديک رستن مورد حمله قرار دادند و مهمات و ادوات آنها را منهدم کردند. معين درغام خبرنگار اين شبکه در گزارشي از رستن گفت:اين شهر در حومه شمالي حمص واقع شده است و تعدادي از باندهاي تروريستي در برخي مناطق اين کشور استقرار دارند تا از آنجا شهروندان اين منطقه را مورد حمله قرار دهند.

نيروهاي ارتش سوريه در اين منطقه هر روزه تعدادي از اين اماکن را موردحمله قرار مي دهند. يک سرباز ارتش سوريه در سنگري در اين منطقه به خبرنگار اين شبکه گفت ما در اينجا با اعضاي جبهه النصره و ديگر مزدوران عربستان سعودي و قطر مي جنگيم و تلاش مي کنيم امنيت شهروندان را تامين کنيم. گروههاي تروريستي سعي دارند به آنها حمله کنند.

يک فرمانده ارتش سوريه نيز گفت نيروهاي ارتش سوريه در رستن همچنين مسئوليت دفاع و حفاظت از تاسيسات اقتصادي و تجهيزات خدمات عمومي را برعهده داريم.ما تروريستها را در هرجائي که در رستن پنهان شده باشند مي يابيم و هدف قرار مي دهيم و مانع از نفوذ آنها به اين شهر مي شويم.

يک سرباز ارتش سوريه در رستن که مسئول حفاظت از بيمارستان اين شهر بود گفت اين ساختمان چندين بار مورد حمله تروريستها واقع شده است و آنها چندين بار اين ساختمان را با گلوله هاي مختلف هدف قرار داده اند که آثار آن بر روي ديوار هاي بيمارستان مشاهده مي شود اما اجازه نمي دهيم که وارد اين محل شوند.اينجا خط مرگ است و هر تروريستي بخواهد از اينجا بگذرد به درک واصل خواهد شد. در اين گزارش همچنين تصاويري از کانالهايي که تروريستها حفر کرده بودند نشان داده شد.

انتهای پیام / 
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار