شریفی راد به درجه والای شهادت رسید و امیدوارم مدیران مدعی و بی‌کفایت از بی‌توجهی خود شرمسار باشند.

حمید بهمنی کارگردان فیلم سینمایی "آن مرد آمد" ضمن تسلیت به خانواده "شریفی راد" استاد جلوه‌های ویژه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه ما زمان فوت هنرمندی از او یاد می‌کنیم. "شریفی راد" به گردن سینمای دفاع مقدس حق داشت و استادی به تمام معنا در کار خود بودند، درگذشت ایشان ضایعه بزرگی است.
 
بهمنی با اشاره به ساخت فیلم‌های دختر و پسری در سینماهای ایران، اظهار داشت: تصور من این است، آنهایی که با پول‌های هنگفت دست به ساخت آثار دختر و پسری می‌زنند که هیچ ارزش و جایگاهی ندارد و خبر سیاه‌نمایی چیزی نبوده، خجالت بکشند و از امثال "شریفی راد" یاد میگیرند.
 
وی ادامه داد: "شریفی راد" همیشه با انبوهی از مواد منفجره سرصحنه می‌آمد و ایشان جزء بنیانگذاران بخش جلوه‌های ویژه بودند و همیشه استانداردهای بالایی را در کار لحاظ می‌کردند.
 
بهمنی درباره همکاری‌اش با "شریفی راد" در فیلم سینمایی "آن مرد آمد" گفت: زمانی که با "شریفی راد" در فیلم سینمایی "آن مرد آمد" همکاری داشتم، متوجه تعهد و بزرگی این مرد شدم.
 
وی تصریح کرد: جایگاه سینمای ما به عنوان سینمای انقلاب و حقیقی که همان سینمای "دفاع مقدس" است، در حداقل‌ترین جایگاه ممکن بوده و خیلی‌ها که امروزه به جایگاه و شهرتی است یافتند، مدیون این سینما هستند و حالا آنها به اوج رسیده و یادشان رفته که چنین سینمایی وجود دارد.
 
کارگردان "آن مرد آمد" اظهار داشت: تا کی باید شاهد کم لطفی به سینمای "دفاع مقدس" و فعالان آن باشیم، با توجه به این‌که 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، هنوز یک شهرک سینمایی استاندارد نداریم.
 
وی افزود: در کنار این مسئله، می‌بینیم که پول‌های هنگفتی صرف ساخت فیلم‌های بی‌خود و بی‌محتوا شده است.
 
بهمنی تصریح کرد: متأسفانه افرادی چون "اکبر رنجبر" و "شریفی راد" که همیشه به دنبال تلاش در ساخت آثاری در راستای سینمای دفاع مقدس بودند، باید تاوان اشتباه عده‌ای مدیر نالایق را بدهند.
 
وی ادامه داد: در هیچ کجای دنیا مدیران بی‌کفایت فرهنگی مثل ما ندارند و در هر کشوری اگر این اتفاق می‌افتاد آن مدیر را از کار برکنار می‌کردند، ولی در کشور این افراد همچنان فعال هستند.
 
این کارگردان ابراز داشت؛ ما همیشه باید تاوان اشتباه عده‌ای دیگر را بدهیم، آن‌هایی که خطا کردند، مدیون امام راحل(ره) و مدیون شهدا و انقلاب هستند.
 
بهمنی خاطر نشان کرد: این عزیزان از دست رفته در مسیر رضای خدا به شهادت رسیدند و امیدوارم روحشان با شهدای انقلاب، امام راحل(ره) و بزرگان اسلام محشور شود.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.