مهدی بیجاری گفت: شرایط خیلی خوبی در اردوهای تیم ملی حاکم است و با این وضعیت مسافر قطر بودن دور از دسترس نخواهد بود.

مهدی بیجاری بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ملی با جدیت تمرینات خود را ادامه می‌دهند و شرایط خوبی حاکم است و همه‌ ما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا با صعود از گروه خود یکی از مسافران قطر باشیم و با توجه به اینکه همه یکدل و هماهنگ تمرین می‌کند، امید بالایی به کسب سهمیه جهانی داریم و با پتانسیلی که از بچه‌ها سراغ داریم این هدف دور از دسترس نخواهد بود.

وی تصریح کرد: آخرین اردوی ملی‌پوشان از شب جمعه در تالار هندبال آغاز شد و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه داشت.

بيجاري اضافه کرد: در بحرين چند بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا مرز آمادگی بازیکنان بالاتر رود و بعد از 10 – 9 روز به ایران بازمی‌گردیم تا بعد از چند استراحت به مسابقات جام ملتها آسیا اعزام شویم.

*با رد شدن از کره و عربستان نصف راه را رفته‌ایم

بیجاری در خصوص قرعه‌کشی جام مردان آسیا وضعیت تیم ملی ایران گفت: کشورمان در گروه خود با کره جنوبی عربستان، چین، بحرین، ازبکستان هم‌گروه است اگر تیم کشورمان بتواند از کره جنوبی و عربستان رد شود نصف راه را برای کسب سهمیه جهانی پیموده است البته همه راه سخت است و با توجه به اینکه از هر گروه 2 تیم برتر صعود می‌کنند باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی اشاره کرد: متاسفانه هندبال ایران در رده بزرگسالان به مسابقات جهانی نرفته است و امیدوارم بتوانیم در این رقابتها سهمیه جهانی را کسب کنیم و نخستین حضور خود را تجربه کنیم.

بیجاری افزود: با تمرینات خوبی که از سوی کاترلو سرمربی خارجی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است مطمئن حرفهای زیادی در رقابتهای مردان آسیا برای گفتنی داریم و با قدرت ظاهر خواهیم شد.

*حضور لژیونرها در تورنمنت قطر

وی درباره حضور لژیونرها در تیم ملی گفت: خوشبختانه تیم قوی را امسال گرد آورده‌ایم و بازیکنان خوبی در تیم ملی تمرین می‌کنند و در تورنمنت قطر لژیونرها نیز اضافه خواهند شد، البته حضور موسوی مسجل شده است اما جمالی اندکی مشکل دارد که امیدوارم هرچه سریعتر حل شود و وی نیز در کنار دیگر ملی پوشان باشند و یک تیم قدرتمند به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.

*کشتی ورزش اولم بود

وی در مورد حضور در عرصه ورزش گفت: از زمان کودکی کشتی می‌گرفتم البته در کنار آن هندبال نیز بازی می‌کردم تا اینکه در سن 20 سالگی و در زمان انجام خدمت وظیفه کشتی را کنار گذاشتم هندبال را مجدانه پیگیر شدم.

بیجاری گفت: هم‌اکنون 22 سال است که در هندبال فعالیت می‌کنم که از این تعداد 12 سال عضو تیم ملی هستم و دوست دارم با آن به مسابقات جهانی برویم.

*شرایط مربیگری مهیا نیست

وی در خصوص پیوستن به جرگه مربیان گفت: در حال حاضر 29 سال سن دارم و توان بازیگری را در هندبال دارم و شرایط را برای مربیگری مهیا نمی‌دانم و تا زمانی که توان داشته باشم بازی خواهم کرد.

*دوست دارم خود را در اروپا نیز محل بزنم

بیجاری درباره حضور در لیگهای خارجی گفت: این آرزوی قلبی هر بازیکن است تا در اروپا خود را محک بزند من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و دوست دارم در لیگ قاره سبز نیز حضور پیدا کنم.

*از ترکیه پیشنهاد داشتم

وی درباره پیشنهادهای خارجی گفت: سال گذشته از ترکیه پیشنهاد داشتم و چون عضو ثامن سبزوار هستم ماندم و در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا چند پیشنهاد از تیم‌های عربی داشتم که فعلا عملی نشد و در ایران ماندم.

*از میرعلی و کوزه‌گری تشکر می‌کنم

بیجاری در پایان خاطرنشان کرد: از آقایان میرعلی و کوزه‌گری به ترتیب مدیرعامل ثامن سبزوار و رئیس فدراسیون هندبال به خاطر زحماتی که برای حضور مقتدرانه تیم ملی در مسابقات مردان آسیا تشکر می‌کنیم و امید دارم هندبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی موفق عمل کند و افتخارات زیادی کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، بیجاری ، قطر ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار