کاپیتان دانشگاه آزاد اعتقاد دارد مشکلات کیفیتی لیگ را باید در استقبال کم تماشاگران و بی رونقی بازیها در سالن آزادی جستجو کرد.

 پویا تاجیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط دانشگاه آزاد توضیح داد: ما تیم واقعا پر مهره ای هستیم. اگر هر کدام از بازیکنان ما تا نفر دهم و یازدهم به تیم دیگری بروند قطعا فیکس بازی می کنند. گاهی اوقات همین موضوع ارنج کردن تیم را سخت می کند. در برخی بازیها سطح تیم بسیار بالا است و گاهی مانند بازی با نیروی زمینی اوضاع بد می شود.

بازی با نیروی زمینی عجیب بود

وی در مورد دیدار با نیروی زمینی و کشیدن بازی به وقت اضافه تاکید کرد: بازی واقعا عجیبی بود. بازیکنان نیروی زمینی بسیار خوب و پر انگیزه کار کرده و تیم ما را غافلگیر کردند. ما هم آنها را دست کم گرفتیم و باختمان نزدیک بود. البته حریف از ابتدا هم خوب بود و اختلاف را ثابت نگه داشت اما در هر حال فکر نمی کردیم نیروی زمینی به این شکل بازی کند.

تاجیک که سالها سابقه بازی در سوپرلیگ را دارد در مورد شرایط لیگ اعتقاد دارد: هر سال بحث کیفیت پایین را مطرح می کنند. این موضوع هم بخشی به خاطر مشکل اسپانسر است که از طرف بازیکنان می گویم که مشکلات مالی واقعا در کار تاثیر می گذارد اما از آن مهمتر بحث تماشاگر است.

دیگر برای ساخت سالن دیر شده است

فوروارد قدرتی دانشگاه آزاد تشریح کرد: واقعا سالن آزادی فرسوده شده و طی کردن مسیر آن برای تماشاگران سخت است. حالا که دیر شده اما اگر پنج سال قبل برای ساخت سالن اقدام می شد و تماشاگران بیشتری جذب می شدند اوضاع بازیها هم واقعا بهتر بود. روز دوشنبه دو بازی در سالن آزادی بود اما روی هم 50 نفر هم به سالن نمی آیند همین موضوع است که کیفیت لیگ را پایین می آورد. 

در پلی آف حرفهای زیادی برای گفتن داریم
 
کاپیتان دانشگاه آزاد اشاره کرد: تیم ما در شروع نیم فصل دوم به خاطر دو تا سه هفته بازی نکردن، پشت سر گذاشتن چند آسیب دیدگی و همچنین دست کم گرفتن حریف به مشکل خورد. در ادامه هم قطعا تمام تیم ها با رسیدن به نیم فصل دوم آماده تر می شوند و در این میان تیمی برنده خواهد بود که تمرکز بیشتری داشته باشد. اینکه حریف نیروی زمینی ضعیف باشد یا پتروشیمی قوی هم اهمیتی ندارد. تمام این سختی ها در مرحله پلی آف بیشتر هم می شود. 

کاپیتان دانشگاه آزاد تاکید کرد که اوضاع تیمشان بهتر شده و در بازیهای پلی آف حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در مورد حضور چندین بازیکن با تجربه در تیم و احتمال بروز مشکل تصریح کرد: واقعا مشکلی در تیم نیست. حضور این مهره ها کار سرمربی را سخت می کند اما بازیکنان هم واقعا کمک می کنند. بازیکنانی مثل کرم هر رفتاری که دارند از روی تعصب است تا تیم برنده شود. این مسائل در تیم ما حل شده است و هیچوقت مشکلی بین بازیکنان پیش نمی آید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: پویا ، تاجیک ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار