یکی از محصولاتی که شرکت امسال به سبد محصولاتش اضافه کرده، دستگاه سورتر بانکی است این دستگاه قابلیت جدا سازی و تشخیص اسکناس‌های جعلی را از اسکناسهای واقعی دارد و دارای امکانات ویژه جهت ثبت اطلاعات اسکناس‌ها و سایر موارد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مهرداد حیدرپور مدیر عامل شرکت مبنا کارت آریا با اشاره به اهداف تاسیس این شرکت گفت: یکی از محصولاتی که شرکت امسال به سبد محصولاتش اضافه کرده، دستگاه سورتر بانکی است  این دستگاه قابلیت جدا سازی و تشخیص اسکناس‌های جعلی را از اسکناسهای واقعی دارد و دارای امکانات ویژه جهت ثبت اطلاعات اسکناس‌ها و سایر موارد است.
 
وی افزود: شرکت مبنا کارت آریا برای اولین بار در نمایشگاه بانکداری و نظام‌های پرداخت رونمایی این محصول را انجام داد و با ارائه مدلهای مختلف از این دستگاه سورتر در این نمایشگاه سعی بر معرفی محصول برای بانکها دارد. هدف ما تمرکز بر تجهیزات بانکی است. افق ما این است که بتوانیم راهکارها و تجهیزات بانکی به‌ روز دنیا را در اختیار شرکت‌ها، موسسات مالی و بانک‌های کشورمان قرار دهیم.
 
وی گفت: این شرکت با ۱۲۰ نفر پرسنل در زمینه صدور کارت‌های بانکی فعالیت دارد و تاکنون نزدیک به ۴۰ میلیون کارت به سیستم بانکی ارائه داده است و نزدیک به سه هزار دستگاه صدور آنی کارت در شبکه بانکی سهم دارد که این خدمات را در سراسر کشور به بانک‌های تجارت، رفاه، ملت و سایر بانک‌ها ارائه کرده است.
 
مدیرعامل مبنا کارت آریا درخصوص راهکارهای نوین و تجهیزات شبکه بانکی اظهارداشت: ما با داشتن مجوز psp از بانک مرکزی، ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی pos در شبکه بانکی است. این شرکت در زمینه صدور دستگاه با برند smart تاکنون نزدیک به ۳۰۰۰ دستگاه در شبکه بانکی فعال کرده است و از مهم‌ترین مشتریان پروژه صدور آنی کارت میتوان به بانک ملت، بانک تجارت و بانک رفاه و سایر موسسات مالی اشاره کرد.
 
وی تصریح کرد: فعالیت دیگر این شرکت در زمینه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های pos است. همچنین تا امروز نزدیک به ۱۴۰ هزار دستگاه کارت‌خوان در شبکه بانکی نصب و راه اندازی کرده ایم که مشتریان این خدمات بانک تجارت، بانک شهر و بانک توسعه تعاون هستند.
 
حیدرپور گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های مبنا کارت ارائه تجهیزات به بیمارستان‌ها و سازمان‌ها در زمینه ماشین‌های اداری و چاپ‌گرها است و حدود ۵۰۰ بیمارستان در حوزه شبکه بانکی بیمارستان‌ها را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکناس ، سورتر ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار