دانشگاه سما به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانشگاه‌های زنجان دست یافت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های نظام کلا و یکپارچه مسابقات ورزش دانشجویی کشور به همت هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان و با همکاری بسیج دانشجویی مسابقات فوتسال با حضور 10 تیم از دانشگاه‌های مختلف زنجان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار گردید.

بنا بر این گزارش؛ در این مسابقات که در 2 گروه 5 تیمی برگزار گردید، در نهایت از گروه 1 تیم‌های شهید همتی ( دانشگاه آزاد‌ ) و شهید باقری ( سما ) و از گروه 2 تیم‌های علوم پزشکی و الغدیر به نیمه‌ نهایی راه یافتند و در دوره نیمه نهایی دانشگاه‌های سما و علوم پزشکی موفق شدند با شکست حریفان به فینال راه یابند.

بر اساس این گزارش؛ در مسابقات رده بندی تیم الغدیر،  موفق شد با نتیجه 3 بر صفر دانشگاه آزاد را شکست داده و به مقام سومی برسد در فینال هم تیم سما موفق شد با نتیجه 5 بر 3 تیم علوم پزشکی را شکست داده و به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

در ادامه این گزارش آمده است: رقابت‌های نظام کلان و یکپارچه مسابقات ورزش دانشجویی کشور در 4 رشته ورزشی فوتسال و تکنواندو و برای آقایان و والیبال و تنیس روی میز برای بانوان تا پایان سال در کلیه استان‌های کشور برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر هر استان به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، سما ، دانشجو ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار