مشاور رییس جمهور گفت: دولت در بودجه‌ای که ارائه کرده به دنبال کاهش تعهدات بی‌جا و ایجاد تعادل میان هزینه‌ و درآمد دولت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران حسام‌الدین آشنا مشاور رییس جمهور در حاشیه مراسم ترحیم برادر همسر عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه در لایحه بودجه به اقتصاد مقاومتی اشاره نشده بود، آیا نیاز نیست بیشتر به این موضوع پرداخته شود، گفت: دولت به جای تکرار منویات مقام معظم رهبری باید آنها را به اجرا در آورد.

وی افزود: دولت در بودجه‌ای که ارائه کرده به دنبال کاهش تعهدات بی‌جا و ایجاد تعادل میان هزینه‌ و درآمد دولت است.

مشاور رییس جمهور تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی را به معنای مقاوم کردن اقتصاد در برابر تغییرات پیرامونی تلقی کنیم به نظر می‌آید که حرکت بودجه ‌بندی دولت در همین مسیر است.

آشنا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی برای اینکه شاهد مفاسد اقتصادی در کشور نباشیم دولت چه اقداماتی در نظر دارد اظهار داشت: رییس جمهور با تعیین معاون اول به عنوان مسئول پیگیری مفاسد اقتصادی اراده و عزم سیاسی دولت را مشخص کرد.

وی اضافه کرد: در زمینه‌ اقدام عملی که باید صورت بگیرد دولت مبارزه با ریشه‌ها که باید هم‌راستا و هم زمان با مبارزه با افراد پیگیری شود زیرساخت‌هایی برای فساد اقتصادی در نظر گرفته و آنها را هدف قرار داده است.

مشاور رییس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا زیرساخت‌ها بر اساس نقص قوانین بوده است گفت: مجموعه‌ایی از موقعیت خاص کشور که با تحریم تشدید شده است نقص قوانین و در برخی موارد ساختارهای معیوب می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشاور ، رییس جمهور ، ترحیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار