سخنگوي آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش دانش آموزان شين‌آبادي در بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا ادامه خواهد يافت و علاقه و هوش آن‌ها مشكلي براي امتحانات پايان ترمشان به وجود نخواهد آورد.

 مسعود ثقفي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص روند آموزش دانش آموزان شين‌آبادي در تهران گفت: دانش آموزان شين‌آبادي در سه گروه براي درمان به تهران مراجعه مي‌كنند و تحت گروه‌ها سه نفره به همراه مادرانشان در بيمارستان مستقر مي‌شوند. پدران دانش آموزان شين‌آبادي نيز در باشگاه فرهنگيان اسكان خواهند يافت. 

وي با اشاره به اهتمام مسئولان آموزش و پرورش اظهار داشت: طي ملاقات مسئولان آموزش و پرورش از دانش آموزان تحت درمان شين‌آبادي در بيمارستان علاقه ادامه به تحصيل در طي دوران درمان در این دانش آموزان مشاهده شد  و اشتياق معلمان نسبت به آموزش اين دانش‌ آموزانسبب شد اين خواسته پيگيري شود.  
وي در ادامه تصريح كرد: هم اكنون دبير پنجم ابتدايي با سابقه 20 سال تجربه آموزشي، به صورت اختصاصي تمام دروس اين مقطع را به آن‌ها آموزش مي‌دهد. 

ثقفي در ادامه بيان داشت: هر اتاق مجهز به امكانات آموزشي و كمك آموزشي است و درحال حاضر يك معلم و در صورت نياز سه معلم بحث آموزش و پرورش دانش آموزان را برعهده خواهند گرفت. 

وي در خصوص آماده شدن اين دانش‌ آموزان براي امتحانات پايان ترم تحصيلي اظهار داشت: سطح بالاي يادگيري دانش آموزان و علاقه‌ي بسيار آن‌ها به تحصيل،‌ مشكلات آن‌ها را در پايان ترم برطرف خواهد كرد. به ويژه اينكه اين دانش آموزان شگفتي معلم خود را در سرعت آموزش برانگيختند.
 
به گفته‌ي سخنگوي آموزش و پرورش شهر تهران تا زماني كه دانش آموزان شين‌آبادي در بيمارستان مستقر باشند،  فرايند آموزش آن‌ها ادامه خواهد يافت.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: تهران ، امتحان ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۱:۳۳ ۱۹ دی ۱۳۹۲
حالا چه کاریه توی اون شرایط که از زیر عمل جراحی در اومدن بیرون برین بالا سرشون بهشون چیز یاد بدین؟؟؟!!!!!
بنده خداها رو بزارین یه کم استراحت کنن!!
هیچ کسی با چند ماه زودتر درس خوندن پروفسور نشده
آخرین اخبار