نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از آغاز بررسی کلیات بودجه زیارت از ابتدای هفته آینده در کمیسیون تلفیق خبر داد.


نصرا... پژمان فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب گفت: بررسی کلیات درآمد ها در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده است و از هفته آینده وارد بحث مصارف خواهیم شد.

وی افزود: همچنین بررسی بودجه زیارت نیز از ابتدای هفته آینده آغاز می شود.

پژمانفر با اشاره به تلاش نمایندگان در خصوص افزایش بودجه زیارت گفت: من روز گذشته با آقای نوبخت در خصوصو بودجه زیارت صحبت کردم و ایشان هم کمی بودجه را تایید کردند. نمایندگان استان تلاش خود را در این زمینه انجام می دهند اما افزایش بودجه زیارت در لایحه بودجه 93 کار آسانی نیست چون در حال حاضر استان های دیگر هم مدعی دریافت بودجه زیارت هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به تذکر کتبی 17 نماینده استان به رئیس جمهور در خصوص انتخاب هرچه سریع تر استاندار خراسان رضوی گفت: ما معترض هستیم که چرا دولت هیچ عکس العملی را درخصوص انتخاب استاندار خراسان رضوی و اعتراض نمایندگان نشان نمی هد.

پژمانفر ادامه داد: مردم اعتراض دارند که چرا استانشان پنج ماه است بلاتکلیف مانده و تکلیف دولت درباره خراسان رضوی مشخص نیست.

وی تصریح کرد: ما پیشنهاد ابقاء استاندار فعلی را دادیم که دولت با این پیشنهاد موافق نبود. ما نیز به دولت اعلام کردیم که هر تصمیمی میخواهد بگیرد اما نقطه نظرات نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی را مد نظر قرار دهد.

پژمانفر همچنین در خصوص یک نفری که نامه تذکر به رئیس جمهور را امضا نکرده بود اظهار بی اطلاعی کرد.

یادآری می شود روز گذشته 17 نفر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف هرچه سریعتر مدیریت عالی استان به رئیس جمهور تذکر کتبی دادند./س

برچسب ها: آغاز ، بررسی ، بودجه ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.