180 نماینده مجلس در حمایت از روز حجاب و گرامیداشت روز ۱۷ دی، بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، 180 نماینده مجلس در حمایت از روز حجاب و گرامیداشت روز 17 دی، بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
سال‌ها پیش در روز ۱۷ دی‌ماه استکبار جهانی حجاب بانوان ما را نشانه گرفت و این مزدوران حجاب که به منزله پاکدامنی بانوان بود را مورد هدف تیرهای آلوده دشمنان قرار دادند.  
 
این نقشه پلید استکبار جهانی که در زمان رضاخان آغاز شده بود، در زمان محمدرضا به گونه‌ای نرم ادامه یافت و هرچند که در برهه‌ای از زمان گروهی از زنان و دخترانی که به آن تمکین کرده‌اند لیکن اکثریت ایشان به مقاومت برخاسته و برخی جان پاک خویش را در این راه نثار کردند و نیز هماهنگونه که معمار انقلاب اسلامی فرمودند، همین بانوان در پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی همدوش مردان و‌ گاه جلو‌تر از آن حرکت کردند و به تعالیم حیات بخش لبیک گفتند.

اما اینک که استکبار جهانی تمام نقشه‌های شوم خود را در جهت گسترش برهنگی بکار گرفته است، از مسئولان کشورمان می‌خواهیم که اولا توجه ویژه خود را از دختران و بانوان فرهیخته میهنمان که با حجاب اسلامی و به ویژه با چادر در عرصه‌های قرآنی، ورزشی، علمی، اجتماعی و اقتصادی خوش درخشیده‌اند را مبذول دارد، ثانیا تمامی همت خویش را در جهت اجرای دقیق مصوبه عفاف و حجاب شورایعالی انقلاب فرهنگی بکار گرفته، موجبات ترویج این گوهر مصونیت بخش بانوان را بیش از پیش فراهم کند.  
 
والسلام
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مجلس ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار