مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از بررسی تعیین دریافت عوارض اشغال معابر خبر داد و بر لزوم تدوین و ارایه مجموعه ای منسجم در این زمینه تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کریمیان اقبال با بیان این مطلب گفت : با توجه به اهمیت این موضوع آنچه که هم اکنون مورد اهمیت قرار دارد تدوین و ارایه مجموعه ای منسجم در این زمینه است که باید موارد مربوط به آن بررسی شود .
 
وی تصریح کرد : نحوه اخذ عوارض اشغال معابر از مباحث مغفول مانده در سیستم اداری شهرداری است که در ابتدا ، بایستی برای رفع مشکل اشغال معابر، فرهنگ سازی کرد و در مراحل بعد نحوه دریافت عوارض را مشخص کرد.
 
مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اشاره به جلسات برگزار شده در این زمینه اظهار کرد : در این جلسات مستندات سال های گذشته بررسی شده و لزوم لحاظ محور های شاخص و شریان های مهم و تطبیق طرح تفصیلی با شبکه معابر به عنوان اولویت های طرح، ارزیابی شده است.
 
کریمیان اقبال با بیان این که این کار نوعی اقدام فرهنگی است افزود : تشویق شهروندانی که در این خصوص به نحو مطلوب عمل می کنند باعث بازخورد خوب در سطح شهر خواهد شد و به همین دلیل تفکیک دو موضوع احترام به حقوق شهروندی و به کار بردن لفظ جریمه از بابت نقض این حقوق (عوارض اشغال معابر) مسئله مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

برچسب ها: عوارض ، شهرداری ، اشغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار