دو پسر نوجوان که پس از مصرف مشروبات الکی به خیابان آمده و با در دست داشتن قمه اقدام به عربده کشی و تخریب خودرو‌ةای عبوری کرده بودند، توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شب گذشته حدود ساعت 23 یک مورد شرب خمر و عربده کشی و تخریب اموال خصوصی درخیابان جیحون به مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ اعلام شد. 

به دنبال این موضوع واحد گشت کلانتری 108 نواب جهت صحت و سقم گزارش به محل اعزام شد.  
 
عوامل کلانتری پس از حضور در محل مشاهده کردند دو نفر جوان سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا سد راه مردم و خودروهای عبوری شده اند و با حالت مستانه و به صورت دیوانه وار اقدام به تخریب خودروها می نمایند.  
 
عوامل تجسس کلانتری سریعا وارد عمل شده و موفق به دستگیری دو متهم به نامهای محراب 18 ساله و اردشیر 19 ساله شدند که هر دو نفر مست بودند.  
 
همچنین در حین انتقال متهمان به کلانتری یکی از متهمان با ایجاد درگیری با ماموران قصد فرار داشت که خوشبختانه نتوانست و زمینگیر شد.
 
در نهایت پس از انتقال دو متهم به کلانتری تعداد زیادی از اهالی و شهروندان جهت شکایت در خصوص تخریب خودروهاشان و مورد ضرب و شتم قرار گرفتن و باجگیری این اراذل کم سن به کلانتری آمدند و طرح شکایت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۲
به نظر من باید اینجور افراد هر کدام در عموم صد ضربه شلاق بخورند و فیلم اونها در صدا وسیما پخش بشه تا امثال این آدم ها عبرت بگیرند. بنده نمونه های این جور آدم هارو زیاد میبینم ولی کجاست گشت پلیس بخصوص در پارک های ناحیه های غرب و جنوب تهران .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۲
بايد آفتابه به گردن آبروشون رو ببرن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۴ ۱۹ دی ۱۳۹۲
بعضی از این متهما آفتابه که هیچ ، سنگ دسشویی هم که به گردنش بندازی فرقی براش نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضاازسراب
۱۷:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشید چرا عکس ومشخصات متهمان را واضح ومشخص در اختیارهموطنان قرار نمیدهید چون آنها مجرمند و مردم باید آنها را بشناسد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۵۴ ۱۸ دی ۱۳۹۲
عوضش بره زندان ادم میشه البته شایدم بدتر بشه.خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۸ دی ۱۳۹۲
وقتی که ماموران نظام مسلحانه

جرائت مواجهه باارازل واوباش را ندارند وبا ماسک با آنان رورو میشوند چطوری شهروندان بی دفاع میتوانند با آنان در گیر شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۳۸ ۱۹ دی ۱۳۹۲
دوست عزیز پوشش گروه تجسس پلیس به این شکل هستش و همیشه چهره های آن ها نامشخص هستش تا قابل شناسایی نباشند تا برای آن ها در زندگی عادی مشکلی پیش نیاد.