مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

گودرزی: نشست ژنو2 بدون حضور ایران راه به جایی نمی‌برد

مسئول معاونت سیاسی بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این که آمریکایی‌ها می‌دانند در حل مسائل خاورمیانه و سوریه راه به جایی نمی‌برند، گفت: آمریکایی‌ها روند قدرت‌یابی‌ ایران را بررسی کردند و متوجه شدند که کشورما در تمامی حوزه‌ها پیشرفت می‌کند لذا نمی‌خواهند به راحتی به ایران امتیاز دهند و خودشان می‌دانند راهی جز دعوت از ایران در نشست ژنو2 ندارند.


فروغی: اظهارات مطهری در دفاع از فتنه‌گران خلاف شأن نمایندگی است

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اظهارات علی مطهری در دفاع از فتنه‌گران خلاف شأن نمایندگی است و وی حق نداشته که این چنین اظهار نظر کند.


تجمع دانشگاهیان همزمان با روز "دانشگاه، مهدویت و انتظار" در مسجد جمکران

نهم ربیع‌الاول از سوی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها به عنوان روز "دانشگاه، مهدویت و انتظار" نامیده شد و مراسمی با حضور 4 الی 5 هزار نفر از دانشجویان مهدی‌یاور از دانشگاه‌های قم و استان‌های هم‌جوار در جمکران برگزار می‌شود.

بیانیه دفتر تحکیم وحدت: اجازه ندهید هیئت پارلمانی انگلیس خارج از روابط دیپلماتیک رفتار کند

در بیانیه دفتر تحکیم وحدت خطاب به سران سه قوه آمده است، اجازه ندهید هیئت پارلمانی انگلیس خارج از روابط دیپلماتیک در کشور رفتار کنند و همچنین به خوبی نفرت ملت از حامیان خارجی فتنه و بیگانگانی که قصد دخالت در امور داخلی ما را دارند را به این هیئت ابلاغ کنند.

غلامی‌سامان: وزارت علوم شاخص‌ "اعتدال" در تغییر روسای دانشگاه‌ها را بیان کند

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: این انتظار به جایی‌ست که از وزارت علوم بخواهیم شاخص‌های اعتدال در تغییر روسای دانشگاه‌ها را اعلام کند و به جامعه دانشگاهی کشور ارائه دهد.

امام جمعه یزد: احساس مسئولیت در قبال دیگران از آموزه‌های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: انقلاب اسلامی به ما خود باوری و اعتماد به نفس را آموخت و غرور و بخل و حسد را از میان برداشت، لذا احساس مسئولیت نسبت به دیگران و بی‌تفاوت نبودن به دیگران از دیگر آموزه‌های انقلاب اسلامی است.

نجابت: مطهری نماینده مردم و حامی فتنه گران است

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: چگونه نماینده‌ای می‌تواند از کسانی که امنیت مردم را در سال 88 به هم زدند و فرصت انتخابات را به تهدید تبدیل کردند و کسانی که با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری به مخالفت برخاستند، حمایت کند.

یادداشت/ ستایش یک اقدام پسندیده

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد یادداشت خود نوشت: حرکت دکتر روحانی در دیدار با خانواده جانبازان سرفراز حرکتی است قابل تقدیر و ستایش که نشان از توجه ویژه بالاترین مقام اجرایی کشور به عزیزترین فرزندان جمهوری اسلامی دارد.

نحوه همکاری با دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان اعلام شد

نحوه همکاری دانش پژوهان، اساتید و علاقمندان داخلی با دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان اعلام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار