دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: در تورنمنت بین المللی اندونزی و مالزی بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشومان به میدان می رود.

حمید رسولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: در این تورنمنت 21 بازیکن اعزام می شوند که نیما مختاری به عنوان تنها بازیکن مازندرانی حضور دارد.

وی تصریح کرد: این اردو به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان تا 19 دی در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود و بازیکنان تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهند کرد.

دبیرهیئت فوتبال مازندران با اشاره به حضور باشگاه های خوب خارجی در این تورنمنت یادآور شد: در تورنمنت بین المللی اندونزی و مالزی 12 تیم حضور دارند که تیم ها در دو گروه با هم مسابقه می دهند.

رسولی در ادامه گفت: تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشورمان در این تورنمنت با تیم های فرنز یوناتید اندونزی، اینتراخت فرانکفورت آلمان، اف سی رایچر نیجریه، چونبوری تایلند و اسپورتینگ لیسبون همگروه است.

وی در پایان با بیان اینکه تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده می شود، اظهار داشت: تورنمنت بین المللی اندونزی روزهای 21 دی تا ششم بهمن در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می شود./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: مازندران ، نوجوان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.