مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه سه، از برگزاری همایش صنایع غذایی و کاهش مصرف نمک و روغن در این منطقه خبر داد.

مسائلی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش صنایع غذایی و کاهش مصرف نمک و روغن همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه در منطقه سه برگزار خواهد شد.
 
وی در بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح روز چهارشنبه 18 دی ماه سال 92 ساعت 9 تا 11 صبح در مدرسه میقات اجرا می‌شود.
 
مسائلی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: ویژه برنامه‌های سلامت همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه در خانه‌های سلامت شهرداری منطقه سه، مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه اداره سلامت شهرداری منطقه و مدیران خانه‌های منطقه در حال برگزاری است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری همایش مدارس و مصرف صحیح نمک و روغن، همایش صنایع غذایی و کاهش مصرف نمک و روغن، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مضرات بی‌رویه نمک و روغن، پیشگیری از فشارخون با مصرف صحیح نمک و روغن، سلامتی با مصرف صحیح نمک و روغن از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
مسائلی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه سه افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی تغذیه سالم با کاهش مصرف نمک و روغن، مصرف زیاد نمک و روغن و بیماری فشارخون، مشاوره گروهی تغذیه با موضوع مضرات نمک و روغن، تست فشارخون و قندخون، کارگاه‌های آموزشی خانواده و کاهش مصرف نمک و روغن، پیشگیری از بیماریهای ناشی از مصرف نمک و روغن از اقدامات دیگر شهرداری منطقه سه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، صنایع ، کاهش ، نمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار