امسال بعلت افزایش مصارف گاز و محدودیت تامین گاز در نیروگاهها تا امروز 21 میلیارد لیتر سوخت مایع مصرف شده نسبت به سال قبل 4 میلیارد لیتر بیشتر بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور در زنجان گفت :متوسط مصرف در سال جاری در روز 68 میلیون لیتر در روزمی باشد که در این زمینه با رشد 7.6 درصدی مواجه بودیم.

کشکولی با اشاره به اینکه در مورد توزیع نفت سفید در مناطق سردسیر کشور هیچ مشکلی نداریم افزود:در حال حاضر روزانه در کشور22 میلیون لیتر در روز توزیع می شود.

وی با بیان اینکه الان اوج مصرف نفت و گاز را در کشور داریم (به خصوص در نیروگاهها تا 115 میلیون لیتر در روز ) تصریح کرد : میزان تولید از این رقم کمتر است که برای ما به التفاوت در حال استفاده از ذخایر هستیم.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور همچنین ادامه داد :در خصوص نفت کوره هم مشکلی نداریم.

کشکولی اضافه کرد : امسال بعلت افزایش مصارف گاز و محدودیت تامین گاز در نیروگاهها تا امروز 21 میلیارد لیتر سوخت مایع مصرف شده نسبت به سال قبل 4 میلیارد لیتر بیشتر بوده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد :در حال حاضردر حال ذخیره سازی بنزین و سوخت برای ایام نوروز و تابستان که ایام پرمصرفی هستند هستیم./س

 
برچسب ها: افزایش ، مایع ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.