شهردار منطقه 16 گفت: درصورت جابه‌جا شدن ریل‌های راه آهن عملیات ساخت زیرگذر جوادیه تا اوایل سال آینده به پایان می‌رسد.

سید محسن اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: پروژه‌ زیرگذر جوادیه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که یکی از آن ویژگی‌ها، تراکم بالای خوط راه‌آهن سراسری کشور است که از این نقطه عبور می‌کند.  
 
وی با بیان اینکه حدود 15 خط راه‌آهن از این مکان عبورمی‌کند، افزود: وجود پل قدیمی راه‌آهن که باید تخریب شود و همچنین وجود کابل فشار قوی برق در این محدوده از دیگر عواملی است که عملیات ساخت زیرگذر را با کندی مواجه کرده است.
 
اسدی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در این زمنیه مدیریت راه‌آهن جمهوری اسلامی همکاری خوبی با شهرداری تهران دارد و هماهنگی‌ها درحال انجام است.
 
وی با تأکید بر اینکه ساخت زیرگذر جوادیه هیچ مشکل اجرایی و فنی ندارد، تصریح کرد: باید خطوط راه‌آهن جابه‌جا شوند تا عملیات ساخت ادامه یابد.
 
وی با بیان اینکه رمپ دو طرف زده شده است، گفت: هم‌اکنون به قسمت سخت کار که همان هماهنگی‌هاست رسیده‌ایم.
 
اسدی همچنین افزود: تخریب پل قدیمی راه‌آهن نیز مرحله به مرحله و همزمان با عملیات ساخت زیرگذر انجام می‌شود که البته عملیات تخریب نیز عملیات پیچیده‌ای است و باید با جرثقیل‌های خاصی حمل شود.
 
وی اظهار کرد: اگر ریل‌های راه‌آهن جابه‌جا شوند عملیات ساخت زیرگذر یک ماهه به سرانجام می‌رسد اما هم‌اکنون با وجود ریل‌های راه‌آهن عملیات ساخت خارج از کنترل شهرداری است.   
 
اسدی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش برای احداث مسیرزیرگذر جوادیه که حدفاصل میدان بهداری تا خیابان نوری است از فروردین امسال آغاز شد تا علاوه بر برقراری ارتباط محلات موجود در پهنه‌های شمالی و جنوبی خطوط راه‌آهن در تراز منهای یک، شرایط تخریب پل قدیمی جوادیه نیز فراهم شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عملیات ، ساخت ، جوادیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار