مسئول سامانه 137 گفت: سامانه 137 به عنوان پل ارتباط بين مردم و شهرداري از ابتداي تاسيس تا كنون بالغ بر 6 ميليون تماس دريافت كرد و به آنها رسيدگي شده است.

ناصري در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث سامانه 137 از اقدامات بسيار ارزشمند و ارزنده شهرداري تهران است كه شهروندان بدون پرداخت حتي هزينه‌هايي مي‌توانند در سريعترين زمان مشكلاتشان را مطرح كرده تا نسبت به رفع آن اقدام نماييم.

وي با اشاره به اينكه ناحيه دو اين منطقه به عنوان يك محله صنعتي شناخته شده است افزود: همين امر موجب ايجاد مشكلات زيادي براي شهروندان اين محدوده شده است و تماس‌هايي را با 137 در اين خصوص صورت مي‌گيرد.

وي در ادامه با بيان اينكه هر جامعه‌اي متشكل از فرهنگ‌ها و گويش‌هاي مختلف است و شهروندان تمايل دارند به مشكلات خود خاتمه دهند افزود: منطقه 9 به تمام نقاط درون شهري و برون شهري دسترسي دارد و با عبور و مرور فراوان برخوردار است.
ناصري گفت: سامانه 137 به عنوان يك راهكار مناسب براي آنان محسوب مي‌شود تا بتوانند مشكلات خود را عنوان كنند.

مسئول سامانه 137 ناحيه دو منطقه 9 خاطر نشان كرد: شهروندان مي‌توانند از طريق سامانه 137 مشكلاتشان را در خصوص خدمات شهري كه از جمله به حمل زباله و جمع آوري ضايعات است حمل و نقل و ترافيك كه مربوط به نصب علائم ايمني راهنمايي رانندگي است شهر سازي و معماري كه مربوط به ساخت و سازهاي غير مجاز مي‌باشد بيان كنند.

انتهاي پيام

برچسب ها: سامانه ، شهرداری ، ناصری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار