مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از بررسی انتقال صنف نبات و آب نبات ریزی در این منطقه خبر داد.

مهر شاد الله ویر‌دی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال صنف نبات و آب نبات ریزی در بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با برگزاری جلسه نهایی با اتحادیه صنف نبات و آب نبات ریزی به منظور انتقال این صنف به خارج از محدوده ی منطقه 12 در دست اجرا است.  
 
الله ویر‌دی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح با نظارت کارشناسان اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 تعدادی از واحدهای نبات و آب نبات ریزی در بازار بزرگ تهران به خارج از محدوده ی منطقه 12 انتقال داده شده است.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: انتقال واحدهای صنف نبات و آب نبات ریزی که تا کنون در طرح انتقال این صنف شرکت نکرده ا‌ند از بازار بزرگ تهران به خارج از محدوده ی منطقه 12، پلمپ‌ و تعطیلی و‌احدهایی که قصد شرکت در این طرح را ندارند با توجه به بند 20 ماده ی 55 شهرداری تهران، از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
الله ویر‌دی در پایان با اشاره به اجرای این طرح گفت: در تلا‌شیم صنف تفت آجیل و خشکبار، صنف نبات و آب نبات ریزی را به دلیل این که مکمل یکدیگرند در کنار هم قرار دهیم. این طرح در یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مکمل ، نبات ، آب نبات ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار