معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از تشکیل کمیته خودرو در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، راستگو در جمع فعالان و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه با اشاره به اینکه بیش از یکهزار و 500 دستگاه خودرو خارجی وارد این منطقه شده است، بر ضروت فراهم کردن خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز این خودروها تاکید کرد.

وی گفت: کمیته خودرو متشکل از پنج شرکت وارد کننده خودرو در همین راستا تشکیل شده و به مباحث عمومی واردات و عرضه خودرو، تامین قطعات و خدمات پس از فروش رسیدگی می کند.

راستگو همچنین از احداث 140 واحد تولیدی و صنعتی جدید در فاز 2 صنعتی منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: طبق تعهد سرمایه گذاران طی یک سال آینده شاهد راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری در ارس خواهیم بود.

وی جذب سرمایه گذار خارجی را مهمترین برنامه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: طی دو ماه گذشته با افزایش ورود سرمایه گذاران خارجی به این منطقه روبرو بوده ایم.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: به جهت واگذاری غیر اصولی زمین به سرمایه گذاران و فقدان رسیدگی سریع به درخواست ها، مشکلاتی بوجود آمده است که در حال بررسی و رفع مسایل آنان هستیم./س

برچسب ها: تشکیل ، کمیته ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.