بازیکن تیم بسکتبال افرا اعتقاد دارد: بالا بودن آمارها برایمان فایده ای ندارد و مهم این است که تیم باشیم.

صالح فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دوم بودن تیم خود در آمار و با این وجود نهم بودن در جدول رده بندی تاکید کرد: بسکتبال یک رشته تیمی است و تمام تیم با هم نتیجه می گیرند. اینکه ما در هر آماری دوم باشیم فایده ای برایمان ندارد بلکه مهم تیم بودن است.

وی در مورد دو باخت پیاپی به ماهان توضیح داد: برخی ناهماهنگی ها در تیم ما وجود دارد که به خاطر مدتی استراحت بازیکنان در نیم فصل است. بعد از نیم فصل اول خلائی در تمرینات ما پیش آمد و در مقابل تیم ماهان در این مدت تمرینات زیادی داشت. ماهانی ها بعد از بازی قبل بدون وقفه به تمرین رفتند و به همین دلیل هم برد حقشان بود. 

سنتر تیم افرا که در 20 سالگی چهارمین سال حضور در سوپرلیگ را پشت سر می گذارد در مورد سالهای بازی در سوپرلیگ می گوید: اینکه چقدر پیشرفت کرده ام را خودم متوجه نمی شوم و باید کارشناسان نظر دهند اما به هر حال از نظر تجربه و تکنیک پیشرفتهایی داشته ام. در دو سال اول بازی که به پتروشیمی پیوسته بودم هنوز آنقدر تجربه و تکنیک نداشتم اما حالا شرایط بهتر شده و تیم افرا را نیز از جهت جوان بودن انتخاب کردم تا کمی تجربه کسب کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: افرا ، ضالح ، فروتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار