رئیس هیأت کشتی استان مازندران گفت: به طور حتم فدراسیون کشتی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ به همکاری هیأت‌های کشتی نیاز دارد.

اصغر ثمربخش پس از انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:خوشبختانه پس از گذشته بیش از دو سال بالاخره فدراسیون کشتی هم صاحب رئیس شد که این موضوع برای جامعه کشتی یک اتفاق مثبت است.
 
وی با اشاره به انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی تصریح کرد:دومین موضوعی را که باید به جامعه کشتی تبریک گفت انتخاب دکتر رسول خادم به عنوان رئیس فدارسیون کشتی است چرا که بالاخره ورزش اول کشور به دست اهلش افتاد.
 
رئیس هیأت کشتی استان مازندران تصریح کرد:حالا که رسول خادم به عنوان رئیس فدارسیون کشتی انتخاب شده به طور حتم خیلی بهتر می توان به سازندگی در استانها فکر کرد،وی به خوبی با مشکلات هیأت های آشنا است و من مطمئن هستم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در ورزش اول کشور خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد:البته از آنجایی که هموراه کار گروهی جواب داده هیأت ها به عنوان بازوان پر توان فدراسیون باید کمک کند تا خانواده کشتی در نهایت به سر منزل مقصود برسد.
 
در مجمع انتخابات ریاست فدارسیون کشتی که روز شنبه 14 دی ماه در آکادمی ملی المپیگ برگزار شد رسول خادم با 37 رأی از 38 رأی مأخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار